Toon posts:

Firefox userprofiel switchen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik heb een vraagje, ik gebruik firefox als mijn webbrowser en dat gaat eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen. toch snap ik 1 ding niet. af en toe wanneer ik het start vraagt firefox om een user. er staat dan default en mijn eigen user profile.

nou heb ik dat vandaag weer gezien en per ongeluk default user gepakt, het gevolg is dat ik nu mijn eigen favorieten niet meer heb en bijv. mijn eigen thema. hoe kan ik dit terug draaien?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet ergens in de menus een ander profiel kiezen? Gebruik je de laatste versie?

Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Wat lukte er niet aan? En wat heb je hier al over kunnen vinden? We stellen het hier op GoT op prijs dat je zelf wat moeite doet voor je een topic opent. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) even door, en welkom hier :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:36

Technicality

Vliegt rechtsom...

-p als parameter toevoegen bij de verwijzing (eigenschappen en dan in dat tekstveld wat verwijst naar de .exe na de " -p typen...)

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 24-01-2006 01:31 ]

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

ik had dit probleem ook laatst.
FF was gecrashed, en firefox.exe draaide nog als proces. Daardoor moest je een ander profiel kiezen..
Door deze te killen was het bij mij opgelost.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 18:39
volgens mij is dit probleem al vele keren langsgeweest.

Als je dat schermpje krijgt dan afsluiten en in Taakbeheer (ctrl alt del) ook de firefox.exe beeindigen.

Ik heb al verschillende versies van firefox gebruikt en zowel op de laptop als op de desktop crashed firefox regelmatig. Het is opzich een mooie, handige browser maar dat spontaan crashen blijft zeer irri!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:12:
hallo tweakers,

ik heb een vraagje, ik gebruik firefox als mijn webbrowser en dat gaat eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen. toch snap ik 1 ding niet. af en toe wanneer ik het start vraagt firefox om een user. er staat dan default en mijn eigen user profile.

nou heb ik dat vandaag weer gezien en per ongeluk default user gepakt, het gevolg is dat ik nu mijn eigen favorieten niet meer heb en bijv. mijn eigen thema. hoe kan ik dit terug draaien?
Terugdraaien ? Je kan zelfs kiezen -->
Create a new profile :> via http://www.google.nl/sear...s=org.mozilla:nl:official

[ Voor 10% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 24-01-2006 20:20 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1