If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Zo klinkt het bij mij in huis ook als ik m'n stofzuiger, wasmachine en wasdroger aanzet.
Burenruzies
Het maakt echt een teringherrie (kast stond wel open hoor en de mic stond dicht bij de fans)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Where is it?
Verwijderd
Ik kan hier dus echt niet mee slapen.
Nuff Said
Verwijderd
ehm dat was ik. Ik zei geloof ik: ow fuck, hij neemt nu al op, toch?Op zondag 21 januari 2001 17:00 schreef ConZito het volgende:
Jezus net een f16 onwijs strak geluid, wat zeg je ei'k tegen die andere kerel in het begin ?
\o/
traktor scratch!
Verwijderd
Dat geluid op het laatst is COOL
net een F16 ofzo
met papier mache kun je alles maken!!
Een geluid van een fantilator opnemen
Het is echt geweldig hoor
Tss, en dat noemt zich een tweakerOp zondag 21 januari 2001 18:14 schreef DE_Michiel het volgende:
mmm weer een nieuwe manier van tijdverspilling.
Een geluid van een fantilator opnemen
Het is echt geweldig hoor
![]()
En denken jullie nou echt dat hij heel de dag in zo een herrie zit het is gewoon als een onnozele grap bedoelt waar niks aan is
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Geef mij maar een Warsteiner.
dit is toch nie te geloven zo onnozol
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(:r:r:r:r:r:r:(:(:(:(
Chill man! We doen ALLES voor deOp zondag 21 januari 2001 18:53 schreef DE_Michiel het volgende:
sorry dat ik het nog eens zeg maar ik vind dit echt zo ontzettend triest
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(:r:r:r:r:r:r:(:(:(:(
- NAC Breda -
Jezus stel je niet zo aan man, dat is gewoon beetje overdreven klooien met je fans. Wen er maar aan. Als dat al niet eens meer kan, dan is GoT echt te saai en het is zondag en elk beetje vermaak is wel meegenomen.Op zondag 21 januari 2001 18:53 schreef DE_Michiel het volgende:
sorry dat ik het nog eens zeg maar ik vind dit echt zo ontzettend triest
... hele rits smileys die ook nutteloos en triest zijn en alleen maar bandbreedte kosten ...
Maar omdat zijn computer is de prak licht moest ik het ff melden
|:(|:(
Verwijderd
Normaal gesproken heb ik de kast dicht en maar 1 delta hp fan hoor, dat maakt al genoeg herrie.
Verwijderd