Als klein jongetje al leek het mij geweldig om eens een 'Wall Of Death' of ook wel 'Steile Wand' van binnen te zien. Vroeger stonden ze bij iedere grotere kermis wel, maar anno 2006 is dat zeker niet meer het geval. Afgelopen week belde m'n pa, of ik mee ging kijken bij een lokale motorbeurs. Ach, waarom niet, niet zo groot, maar kan leuk worden. Toen ik de website bekeek sloeg m'n hart een keer over, want wat zag ik: de Wall Of Death die mij vroeger fascineerde!
Eenmaal aanwezig bleek het toch lastig te zijn. Een hels kabaal van de Indian Scouts die op een meter van je hoofd voorbij razen, beste hoofdpijn van de tent vol uitlaatgassen, weinig licht en zeer snel bewegende onderwerpen. En dan toch nog lenzen wisselen.
Eenmaal aanwezig bleek het toch lastig te zijn. Een hels kabaal van de Indian Scouts die op een meter van je hoofd voorbij razen, beste hoofdpijn van de tent vol uitlaatgassen, weinig licht en zeer snel bewegende onderwerpen. En dan toch nog lenzen wisselen.
#1 De 'Wall Of Death' van binnen

#2 De artiesten, allemaal vrijwilligers

#3 De motoren gingen te snel om te 'bevriezen' zonder flits

#4 Dus dan maar 'pannen'!

#6 Een vrijwilligster uit het publiek

#9 'Pannen' op korte afstand met een fisheye levert abstracte, maar weinig herkenbare beelden op

#2 De artiesten, allemaal vrijwilligers

#3 De motoren gingen te snel om te 'bevriezen' zonder flits

#4 Dus dan maar 'pannen'!

#6 Een vrijwilligster uit het publiek

#9 'Pannen' op korte afstand met een fisheye levert abstracte, maar weinig herkenbare beelden op