[2000] Windows komt niet voorbij profielen laden

Pagina: 1
Acties:

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2025

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Topicstarter
Hey,

'k Heb een probleem met de hoofdcomputer op m'n werk: na het draaien van Hitman Pro wil Windows (2000) niet meer opstarten. Hij komt tot het scherm "Profielen laden" en vanaf dat moment blijven er afwisselend de berichten "Bezig met profielen laden" en "Profielen opslaan" (o.i.d.) in beeld komen, telkens een fractie van een seconde. Dit blijft zo doorgaan... In de veilige modus gebeurd er niks: hij komt tot het zwarte scherm met in de hoeken de systeeminfo en de muis verschijnt, maar verder niks. Ik weet wel dat NOD32 (uitgevoerd door Hitman Pro) volgens mij een geïnfecteerd bestand hernoemd heeft, maar niet welke. Iemand enig idee wat ik kan doen? Formatteren is niet echt een optie, zou echt een laatste redmiddel zijn... Hoop dat iemand hier wat weet!

Ramon

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Backupje terugzetten? Het is tenslotte de hoofdcomputer.

Als je de data alleen nodig hebt kan je proberen op te starten met een Live! cd en daarmee jouw data veilig te stellen en daarna een nieuwe installatie uitvoeren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoofdcomputer? Bedoel je daarmee je server, je primaire domeincontroller, of iets anders? Op een server is sowieso het draaien van Hitmanpro niet zo slim.

Kom je er in veilige modus wel in?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Misschien kun je Windows 2000 over je oude heen opnieuw installeren? Dat wil nog wel eens werken als er bestanden verkloot zijn...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij staat deze vraag letterlijk in de Windows Operating Systems FAQ - heb je daar al eens gekeken? We hebben er zoveeel moeite voor gedaan, zou leuk zijn als jij dat ook doet ;)

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2025

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Topicstarter
Volgens mij heb je enkel naar de titel van m'n topic gekeken, want ik had daar uiteraard al gekeken en daar staat toch echt niks over herhalend profielen laden en opslaan ;)

Maar goed, 't is wel opgelost: ik zat rond te snuffelen in DOS via een opstartdiskette en zag stomtoevallig het bestand "services.Vexe", wat natuurlijk "services.exe" moet zijn, dat is dus het bestand dat de virusscanner heeft gewijzigd! Gerenamed en toen werkte het weer...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Pagina: 1