Toon posts:

WinXP: Logboek geopende programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds een tijdje iets vaags.. ik weet niet hoe het is gekomen en wanneer precies.. Het volgende is het geval:

Als ik gewoon aan het werk ben, internetten, typen, maakt niet uit, wordt er een programma afgesloten. Er verschijnt niets op het beeld, ik weet niet wat voor programma het is, het enige wat ik merk is dat het venster waarin ik werk 1 á 2 seconden inactief wordt. Ik weet dat er een programma wordt afgesloten omdat ik dat geluidje hoor. Dit gebeurt eens in de paar minuten.

Nou wil ik weten, is er iets van een logboek in windows wat bijhoudt welke programma's er geopend en gesloten worden? Of hoe ik er anders achter kan komen wát er gesloten wordt?

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Druk alt-ctrl-del en maak een print screen van je processen (of meerdere als je lijst lang is ;)), wacht dan totdat je dat geluid weer hoort, maak nog een printscreen, en vergelijk die 2.

Wel ff sorteren op naam voordat je screenshots maakt :)

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik het geluidje hoor dan is het al te laat toch? is er niet een programma wat een filmpje kan maken van mn beeld op dat moment ofzo..? Ik ga wel ff googlen erop..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:18:
maar als ik het geluidje hoor dan is het al te laat toch? is er niet een programma wat een filmpje kan maken van mn beeld op dat moment ofzo..? Ik ga wel ff googlen erop..
Dat hoeft toch helemaal niet ? Wat TangLeFuzZ aangeeft gaat prima werken en is een simpele oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ga het proberen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nice, het heeft gewerkt.. De boosdoender is iexplore.exe.. 8)7
internet explorer.. kan het nog vanalles zijn toch? wat moet ik daaraan doen..?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:54:
Nice, het heeft gewerkt.. De boosdoender is iexplore.exe.. 8)7
internet explorer.. kan het nog vanalles zijn toch? wat moet ik daaraan doen..?
Dit lijkt meer een hint richting Spyware/Virus. Ik raad je aan om eens MS Antispyware, Hitman Pro en je virusscanner op je systeem los te laten.

Verwijderd

Topicstarter
crss.exe vond hij niet goed. lijkt me ook niet een lief dingetje.. :7 dus die is vewijderd.. kijken wat hij nu doet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:59:
crss.exe vond hij niet goed. lijkt me ook niet een lief dingetje.. :7 dus die is vewijderd.. kijken wat hij nu doet..
http://www.liutilities.co...spro/processlibrary/crss/

Moet je voor de grap eens intoetsen in google
Pagina: 1