Toon posts:

Canon DSC300D kopen??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben iemand die wil beginnen met digitale fotografie. Ik heb een trust crappy-cam Z.
Dit wil ik nu ik er echt een hobby van wil maken uiteraard vervangen door een betere. Ik heb een Canon 300D op het oog voor 400 euro, nu is mijn vraag aangezien deze camera's niet meer gemaakt worden en omdat er binnenkort al twee nieuwere modellen op deze aardbol zijn is dit aan te raden?
Mijn buget is niet zo hoog dus als ik een 350D wil moet ik nog even wachten tot ze dalen in prijs en ik iets meer gespaard heb maar is dit een betere optie dan deze camera te kopen?

Hij is tweederhands maar hij komt uit een winkel en die geven er gewoon twee jaar garantie op dus het is wel redelijk te vertrouwen neem ik aan. een vriend van me heeft daar ook een 300D gekocht maar dat was een nieuwe en daar heeft hij nooit prblemen mee gehad.

Alvast bednakt xx
Antoine

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Zoefff

❤ 

Wij kunnen helaas niet voorspellen of de betreffende winkel te vertrouwen is of niet. Als jij denkt dat het een goede zaak is en ze bovendien gewoon garantie aanbieden, dan zit het wel goed. Ga er langs, beoordeel het uiterlijk van de camera, vraag of je er wat foto's mee kan maken, en bekijk deze desnoods even rustig op je computer.

Voor twijfelvragen als deze hebben we een aantal aparte topics, zie FG Favourites voor een overzicht. Jij bent waarschijnlijk op zoek naar Welke dig. camera tussen de 500 en 1000 euro? of [rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen?[/rml] :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.