Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05
Sinds een tijdje heb ik een Creative MuVo N200 512Mb maar vanaf deze week doet ie heel vreemd. Als ik de speler aanzet dan begint ie bij de FM-tuner maar als ik via het menu iets anders wil kiezen dan scheidt ie ermee uit. Elke keer weer. De FM-tuner doet t gewoon. En het volume kan ik ook zachter/harder zetten. Iemand dit eerder gehad of weet wat ik kan doen? Kan ik 'm resetten?

Dat zeg ik!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Sla de handleiding er eens op na om te kijken hoe dat moet. Anders kun je proberen om de firmware opnieuw te installeren.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bij 9 van de 10 Creative MP3-spelers lost een firmware flash alle problemen op :)

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05
Phuncz schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:36:
Bij 9 van de 10 Creative MP3-spelers lost een firmware flash alle problemen op :)
Hoe kan ik de firmware opnieuw installeren?

Dat zeg ik!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:36:
helemaal waar ik denk dat hte de firmware is

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
cdl schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:37:
[...]

Hoe kan ik de firmware opnieuw installeren?
Handleiding? :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

www.creative.com --> support --> drivers/firmware en dan de stappen volgen. Meestal betekent dat een driver installen, op een speciale manier aansluiten dmv. knop ingedrukt te houden en de firmware exe uitvoeren.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Zoals je van Creative per e-mail zou horen:

Eerst bezoeken we het download-gedeelte van de Creative website:
http://nl.europe.creative.com/support/downloads/

Hier kiest u voor MP3 spelers, MuVo, MuVo Micro N200.
In het tweede scherm kiest u voor English, Windows XP, Firmware.

Nu kunt u de Creative MuVo Micro N200 Firmware Upgrade 1.20.04 van 23 november 2005 downloaden. Even ter controle, de bestandsnaam is MuVoN200_PCFW_LF_1_20_04.exe en het bestand is 1,74 megabyte groot.

Neem de speler los van de PC. U mag nu MuVoN200_PCFW_LF_1_20_04.exe starten. Het bericht "Please place device into recovery mode" verschijnt op het scherm. Druk de Play-toets op de speler in en houdt u deze vast, terwijl u de USB-kabel aansluit. De speler is nu gereed voor de upgrade, de versienummers verschijnen in een nieuw venster. Schakel het vinkje "Format Data Area" in, voor u met het bijwerken begint. Hierdoor wordt het geheugen in de speler volledig gewist, nog een stap dieper als dat met formatteren zou gebeuren.
Neem de speler niet los, ook niet als het bijwerken klaar is. Open Deze Computer, en klik rechts op de verwisselbare schijf van de MuVo. Formatteer de schijf in het FAT32-bestandssysteem. Let op dat de optie snelformatteren niet in ingeschakeld. Na afloop kunt u de speler opnieuw met muziek vullen, en moet het probleem opgelost zijn.

Je mag best contact zoeken. Daar zitten we voor :)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1