Beste mensen, kan dit? ik heb een scsi kaart.......Qlogic met daaraan een externe behuizing met daarin Brander/cdrom speler en scsi harddisk.......is het mogelijk om ook aan deze scsi kaart intern een scsi cdrom speler te hangen! Dus 3 apparaten extern en 1 apparaat intern........ik weet dat er iets is wat niet kan maar wat weet ik niet meer....help me als je wat weet!
Ik begrijp niet helemaal wat je probleem is, maar het is in het algemeen absoluut mogelijk zowel interne als externe apparatuur aan je SCSI-kaart te hangen.
Ik heb zelf een Diamond Fireport 40, waaraan intern een CD-brander hangt en extern een ZIP-drive, MIDI sampler, CD-speler en harddisc. Die laatste twee zijn eigenlijk interne apparaten, maar met wat kabels, bussen en een voedinkje heb ik ze extern gemaakt.
No problemo.
Voorwaarde is wel dat je zowel op de interne als de externe 'chain' een terminator op het eind heb zitten.
grtz.
AxiMaxi
Ik heb zelf een Diamond Fireport 40, waaraan intern een CD-brander hangt en extern een ZIP-drive, MIDI sampler, CD-speler en harddisc. Die laatste twee zijn eigenlijk interne apparaten, maar met wat kabels, bussen en een voedinkje heb ik ze extern gemaakt.
No problemo.
Voorwaarde is wel dat je zowel op de interne als de externe 'chain' een terminator op het eind heb zitten.
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Als je nog wilt weten wat er NIET kan: Je kunt dus NIET intern twee connectoren van je SCSI-kaart gebruiken om devices aan te sluiten EN dan ook nog externe devices aansluiten. Maar dat ben je dus ook niet van plan...
Op zondag 21 januari 2001 18:47 schreef The_Magician het volgende:
Als je nog wilt weten wat er NIET kan: Je kunt dus NIET intern twee connectoren van je SCSI-kaart gebruiken om devices aan te sluiten EN dan ook nog externe devices aansluiten. Maar dat ben je dus ook niet van plan...
Geen idee welke SCSI kaart jij bedoelt, maar dat kan dus wel.!!!!
Een SCSI kaart kan zowel intern als exterve devices aan, met een max van of 7 of 14 (inclusief de kaart zelf)
Moet je alleen 1 device intern en 1 extern met een terminator afsluiten. Geen probleem hoor.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Hij bedoelt 2 linten intern
en ene buiten dat kan maar het is ook hartikke fout.
soort y vertakking met de controler in het midden.
of de controller moet een bridge chip
hebben zón dure 3940
en ene buiten dat kan maar het is ook hartikke fout.
soort y vertakking met de controler in het midden.
of de controller moet een bridge chip
hebben zón dure 3940
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
IK bedoel een externe behuizing met 3 devices op de 68 pins externe aansluiting op de scsi kaart! en een interne cdrom speler 50pins op de 50 pins connector op de scsi kaart zelf intern!
Pagina: 1