torp schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:00:
[...]
Hou op, ik had niet gevraagd om het in 24 uur te regelen... UPC belooft dat, ook de helpdesk-medewerkers zeggen dat er dus iets fout is gegaan. Nogmaals, ik heb best begrip voor drukte. Je hebt gelijk over mijn ervaringen van 10 jaar geleden, niet voor niets ben ik destijds vertrokken. Maar dat het nu meteen weer raak is...
Mijn voorlopige conclusie is dat er weinig veranderd is in de ondoorzichtige manier waarop klachten worden afgehandeld. Het is nog steeds een moeras.
[...]
En anders dat je het terugkrijgt. Nou is 3 dagen nog wel te doen, maar veel langer moet het niet duren. Al 72 uur voorbij en nog geen enkele activiteit waargenomen.
Juist is er in die 10 jaar veel veranderd, voorheen toen het nog
chello was, had ik vaak problemen (storingen), sinds het bedrijf haar naam heeft veranderd in UPC, heb ik nooit meer storingen gehad.
Vorig jaar hebben ze nog twee awards gewonnen en dit jaar weer een voor HRM, dus ze zijn wel goed bezig daar bij UPC.
Ik heb zelfs nog een tijdje bij UPC gewerkt, tevens ook bij andere providers, dus ik heb wel inzicht hoe het binnen die bedrijven gaat, en ik kan je zeggen dat het bij UPC het beste is geregeld dan de andere providers waar ik voor heb gewerkt, er zit enorm veel structuur binnen het bedrijf, en UPC heeft het zelf ook niet als leuk ervaren hoe het een aantal jaren terug ging vandaar deze omslag.
Ik ben nu zelf gecapped met torrents en usenet, heb een klein trucje gevonden wat de snelheid iets sneller en dragelijker maakt. Ik ben gecapped op 30 kb/s maar met veel zaadjes en peren haal ik snelheden van 6 a 700 kb/s met de nieuwe configuratie en instellingen. Ik weet gewoon dat UPC nu haar services goed levert en ik nooit storingen heb, en als ik naar een andere provider ga is dat altijd weer een verassing.
Bovendien heb ik net geupgrade van 10 mbit naar 30 mbit geheel kosteloos en misschien dat die cap er dan wel af wordt gehaald, zo niet dan probeer ik het nog eens via een brief, mocht dat niet werken, so be it.
Dan laat ik computer gewoon aanstaan, die downloads redden zich wel aangezien ik in de dal uren weer goede snelheden haal.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 21-06-2009 05:35
]