- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Had je deze pagina al gezien? Lijst van internationale resellers. Je kan ze emailen...
U vraagt, wij antwoorden.
DOC => T&C dus
[ Voor 31% gewijzigd door Twynn op 23-01-2006 22:01 ]
Verwijderd
Ze zijn al enkele jaren oud en volgens mij kan je tegenwoordig beter naar iets van Thermalright oid kijken.
Jij weet niet welke hij bedoelt, Swiftech heeft onlangs namelijk BGA-heatsinks uitgebracht, voor de geheugenchips op je videokaartVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:33:
Ik weet welke jij bedoelt, zo'n koperen base met allemaal alumium pinnetjes erop.
Ze zijn al enkele jaren oud en volgens mij kan je tegenwoordig beter naar iets van Thermalright oid kijken.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Juist die bedoel ik.
Heb ze in de USA bij SubzeroPC voor $20 per 8
Op zich wel een nette prijs alleen die verzendkosten maken het totaalplaatje wat minder aantrekkelijk, zeker als de douane er nog ff bij te pas komt.
Maar niemand die ze in NL weet te krijgen?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
* Demo herinnert zich nog van lang geleden dat DaBit zijn waterkoelblokken op een vergelijkbare manier had bewerkt..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
dat waren nog eens tijdenDemoniac schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:48:
Ik vraag me eigenlijk af of deze dingen niet zelf te maken zijn.. plaatje koper van 3 mm dik en stukjes koperen staaf van 2 of 3 mm doorsnee. Beetje boren, (hard) solderen en klaar
/me herinnert zich nog van lang geleden dat DaBit zijn waterkoelblokken op een vergelijkbare manier had bewerkt..
Ze lijken mij gewoon erg goed.Kawaii schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:13:
Is er een reden dat je specifiek dat type wil hebben en niet iets soortegelijks van andere fabrikanten?
Heb ook al mijn waterkoelingsspullen van swiftech en ben daar zeer tevreden over.
Verder soortgelijk van andere fabrikanten, enigste wat ik dan tegenkom is heatsinks van iceberq
Die heb ik al eens gehad en die plakten voor geen meter (wel lekker zwaar koper)
En om dan die stickers eraf te schuren en er weer nieuwe andere tape tussen te doen is gewoonweg niet nodig met goede tape-heatsink combinatie.
Of zijn er nog andere alternatieven van massief koper in de buurt te verkrijgen (met thermal adhesive tape)?
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 24-01-2006 21:17 ]
Verwijderd
maar die zijn van aluminium, plakken wel goed though.
Zoveel maakt dat toch niet uit bij mem?