Toon posts:

w8en op prijsverlaging??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb al eens een topic geplaatst dat over de 7800GT en over de X1800XT ging... :)
Nu weet ik al dat ik een 7800GT van XFX wil kopen, toch kreeg ik te horen dat de nieuwe serie van Nvidia binnenkort zou uitkomen (8800 serie).
De prijzen van de 7800's in het algemeen zouden dan ook flik dalen...
Nu wou ik dus een 7800GT aanschaffen, maar ik kreeg te horen dat de 7800GTX ook flink zou dalen in prijs 8) . Weet iemand nou wanneer precies die 8800 serie uitkomt? Heeft iemand dan ook een schatting van hoe laag de prijzen van de 7800 serie zouden kunnen dalen en wanneer dat dan zou gaan gebeuren??
Het probleem is dus dat ik mijn XFX Force 6600GT heb verkocht en dus zonder VGA zit, das wel balen en ik wil dus zo snel mogelijk die 7800 in huiss hebben :( ...Maarja, moet ik dan wachten totdat de 7800GT of de 7800GTX in prijs zakt, of zullen ze het komende halfjaar niet in prijs zakken? :?
_/-\o_ Alvast bedankt _/-\o_

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 14:36
ik kijk even in mijn glazenbol :Y)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Alles wordt goedkoper als je wacht. Je zal zelf moeten beoordelen wanneer de tijd rijp is om aandelen videokaarten te kopen. Succes iig met dat wachten danwel kopen: niemand kan je ermee helpen behalve jijzelf :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.