Toon posts:

[Rabo telebankieren] Contactpersonen lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje. Vorige week heb ik voor 'n vriend van mij de pc opnieuw geïnstalleerd op een nieuwe harddisk. De oude harddisk was aan het overlijden en omdat er veel belangrijke data op stond was het van belang dat alles in veiligheid gebracht moest worden.

Nu ben ik echter vergeten om de contactpersonen van het rabo telebankieren te exporteren. Nu heb ik wel een gedeeltelijke backup gemaakt. De schijf doet het nog wel, maar niet die is niet helemaal goed meer, dus het kan zijn dat die het over 3 dagen niet meer doet.

Nu is mijn vraag; waar slaat dit programma (versie 4.0.0.0) deze op? En is het mogelijk deze te importeren of iets dergelijks?

In de directory van rabotwin stond een outlook bestand met de naam "list". Is dit de lijst van de contactpersonen, of moet ik ergens anders zoeken? (local settings\Application Data\rabobank of zo?)

Weet iemand dit, of moet ik het gewoon proberen? Kan dit kwaad, gewoon proberen?

Alvast bedankt. :)

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 23:16
Heel simpel:

Installeert telebankieren schoon

vervolgens de oude rabotwin map gewoon over de nieuwe heen zetten

alles weer klaar

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het straks proberen. Hij belt mij op en ik heb hem al een backup gegeven. Hiermee moet hij het redden. Ik loods hem er dan telefonisch doorheen. Ik laat even weten nog of het werkt.