hallo ik heb een probleem met wine versie 0.9.2 op fedora core 4.
wat ik dus begrepen heb zorgt wine ervoor dat je windows programma´s kan openen met linux.
nu had ik een setup van een programma (winrar) en dat werkte wel goed.
maar nu wou ik misschien wel bekent het spel live for speed openen en gaf hij de foutmelding:
Could not write to data folder - is LFS correctly installed on a hard drive?
nu kan ik me wel ergens voorstellen dat hij begint te zeuren want het spel kan je niet installeren het is gewoon een folder wat je download zeg maar.
dus ik zoeken bij google en nu blijkt dat mensen gewoon lfs kunnen openen met wine zonder problemen.
ik heb al screenshots gezien onder linux dus het werkt echt.
en ik hoef het niet te spelen maar alleen dedicated server van maken.
weet iemand wat de foutmelding betekent?
en ik heb ook al gezocht naar how´to voor dit en die was er wel helemaal uitgevoerd maar zonder succes
Ps: ik weet niet zeker of ik dit in de goeie heb gepost
wat ik dus begrepen heb zorgt wine ervoor dat je windows programma´s kan openen met linux.
nu had ik een setup van een programma (winrar) en dat werkte wel goed.
maar nu wou ik misschien wel bekent het spel live for speed openen en gaf hij de foutmelding:
Could not write to data folder - is LFS correctly installed on a hard drive?
nu kan ik me wel ergens voorstellen dat hij begint te zeuren want het spel kan je niet installeren het is gewoon een folder wat je download zeg maar.
dus ik zoeken bij google en nu blijkt dat mensen gewoon lfs kunnen openen met wine zonder problemen.
ik heb al screenshots gezien onder linux dus het werkt echt.
en ik hoef het niet te spelen maar alleen dedicated server van maken.
weet iemand wat de foutmelding betekent?
en ik heb ook al gezocht naar how´to voor dit en die was er wel helemaal uitgevoerd maar zonder succes
Ps: ik weet niet zeker of ik dit in de goeie heb gepost