Toon posts:

Problemen met de hardeschijf.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb problemen met een maxtor diamondmax 10 van 250 gb. Ik heb deze problemen al een tijdje. Als ik windows erop heb geinstalleerd doet ie het een paar dagen, maar dan houdt ie er opeens mee op. Dan zie ik een blauwe scherm die zegt dat er een technische fout is ontstaan en als het de eerste x is dat ik het meemaak, opnieuw moet opstarten. Ik ben al terug geweest naar de zaak waar ik hem heb gekocht, Computerland te Arnhem, maar daar vinden ze dat er niks mis is met de schijf. Maar ik heb dit al 4x gehad, en nog eens 2x nadat ik terug was van Computerland. Volgens powermax zijn er geen problemen zegt Computerland, maar ondertussen zit ik hier wel met een hardeschijf die om de paar dagen ermee ophoudt. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb nog ruim 5maanden garantie erop. :?
Mijn specs zijn:
Windows XP Pro
Athlon xp 2800+
1024mb ddr

Verwijderd

nForce moederbord?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 19:49 ]

Verwijderd

En wat wat geeft powermax zelf aan op jou computer ?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 13:36

SpamLame

niks

Moederbord?
Schijnen een aantal problemen met maxtor schijven en nforce chipsets tezijn.
Zoek even voor de precieze nforce en mator schijf.

Wat zij ^^ zeggen :D

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 23-01-2006 19:51 . Reden: sneller leren typen ]

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ok ik ZWEER dat ik hier nforce 4 zag staan 8)7 Dacht al, dat kan niet icm Athlon XP..

On topic: misschien kan je die harde schijf ook ff in een andere pc hangen, eens kijken hoe ie daarop werkt..

Ook n mogelijkheid: heb je Nforce mobo drivers geinstalleerd? Zo ja, welke versie?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen nforce moederbord, ik heb een kt600 apollo??? moederbord.
ik heb deze problemen niet altijd al gehad, en de chipset drivers installeer ik altijd gelijk na een format.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Wat bedoel je precies trouwens met een harde schijf die "ermee ophoudt"?

Misschien kan je volgende keer dt zoiets gebeurt, even de foutcode overpennen..oh en geef ook eens het merk van je moederbord...

Ook niks overgeklokt/geen spyware op je pc staan?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 13:36

SpamLame

niks

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:50:
En wat wat geeft powermax zelf aan op jou computer ?
Had je dit al gedaan? En wat was het resultaat.
Pagina: 1