Toon posts:

[Firefox en IE] onmogelijk pagina te vernieuwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Met deze titel lijkt het een heel eenvoudig probleem, maar dat is het helaas niet.
Sinds zaterdag lukt het niet meer een bepaalde website te verversen. Terwijl ik zeker weet dat er updates zijn geweest.
Spontaan was in Firefox de pagina niet meer te verversen, verversen werkt wel maar de nieuwe inhoud wordt niet weergegeven. Daarna de temp leeggemaakt en de cookies vewijderd, maar geen resultaat.
Toen dezelfde website geopend in IE, precies hetzelfde probleem. Ook dit keer weer de temp leeggemaakt en de cookies verwijderd, ook dat was geen oplossing.
Vandaag uitgebreid gescand op virussen en spyware, maar helemaal niets aangetroffen. Ook de firewall is uitgebreid getest.

Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

groeten,
Niels

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe weet je zeker dat er updates zijn op de website in kwestie? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gooi alle cookies en temp leeg en probeer het eens met Ctrl+F5, misschien handig om te vertellen welke site het is ( indien deze hier geplaatst mag worden ) zodat iemand ook kan kijken of er uberhaupt wel een update is op de site.

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:08:
Hoe weet je zeker dat er updates zijn op de website in kwestie? :)
Ik ken de webmaster ;) :)

Ook Ctrl+F5 heb ik geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
De website is www.tugspotters.com. Als je bij updates kijk zie ik dat de laatste update op 20-1 is geplaatst, maar intussen zijn er al meerdere updates geweest. Het ligt absoluut niet aan de website, want ik weet dat anderen hem zonder problemen kunnen openen. Dat maakt het raadsel alleen maar groter.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 21:19 ]

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Ik zie idd 23-1 als laatste update datum.
Aardige site verder interesseert mij ook wel.
Zit je niet achter een vage web-cache? Studentennetwerken willen dat nog wel eens hebben om extern verkeer te verminderen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als je je cache leeggooit kan het verder alleen een proxy zijn die je het leven zuur maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn provider is Zeelandnet en het probleem is spontaan dit weekend ontstaan. Twee jaar lang de site zonder enig probleem kunnen bekijken.
Dan is de proxy het enige wat het nog kan zijn. Ik zal daar eens naar kijken.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
Zeelandnetgebruikers hebbben standaard een proxy ingesteld als je een installatiepakket/monteur hebt gebruikt.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen voor de hulp.
Het probleem is nu gelukkig opgelost. Het surffilter van Zeelandnet gedroeg zich als een proxy.
Surffilter uitgeschakeld en de problemen waren voorbij.
Vreemd blijft wel waarom het probleem zo spontaan ontstond.
Pagina: 1