[IE] loopt vast bij openen van een willekeurige site

Pagina: 1
Acties:

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 16:15
Om de een of andere vreemde reden loopt mijn internet explorer vast zordra ik na het intypen van ieder willekeurig adres op enter druk, Op dat moment hangt de hele IE en opend een 2e venster in de taakbalk, maar deze kun je niet openen. Einde van het verhaal is dat je dmv Ctrl-Alt-Del en dan IE afsluiten.

Vreemde is wel dat hij wel zonder problemen mijn startpagina weergeeft (tweakers natuurlijk) en dat ik ook gewoon kan doorklikken naar bijvoorbeeld pricewatch.

Wanneer ik echter www.gmail.com (bijvoorbeeld) intyp gaat hij helemaal stressen.

als ik echter www.gmail.com als startpagina instel, geeft hij deze pagina normaal weer, maar wanneer ik dan www.tweakers.net intyp weer hetzelfde probleem.

Ik heb al geprobeerd internet explorer te uninstallen, en dan weer te installen, maar dit helpt voor geen meter. opnieuw opstarten ook niet.

Aangezien ik windows nog niet zo lang erop heb staan zie ik formatten niet zo zitten.

Heeft iemand misschien een suggestie om dit probleem op te lossen?

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:58
Vermeld even of je reacties over "Gebruik firefox", "Gebruik opera / dit / whatever" wel of niet op prijs stelt :)

• darklord007
het zou een optie kunnen zijn, maar wil Internet explorer gewoon weer aan de gang hebben, dus lijkt me bij deze vraag niet echt van toepassing. Mij gaat het erom of er bijvoorbeeld programma's zijn die het register en/of de programma's verifierd of die ok zijn en problemen oplossen.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-08 00:19

silverstorm

tearing me apart

.Peter schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:42:
Vermeld even of je reacties over "Gebruik firefox", "Gebruik opera / dit / whatever" wel of niet op prijs stelt :)
TRA LA LA LA

Spywarescanner? Temp-inet-bestanden, cookies en geschiedenis al eens verwijderd? Verder kan je IE verwijderen en opnieuw installeren via configuratiescherm.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• darklord007
mn pc is helemaal clean. heb norton Internet security 2006 laten draaien en adaware laten draaien. verder doet niks denken aan adware.
Heb temps en cookies verwijderd en zoals ik al zei heb ik internet explorer al eens verwijderd en opnieuw erop gezet.