Toon posts:

LG L1715S ruis op beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben sinds Juli 2005 de gelukkige eigenaar van een LG L1715S, en merkte zojuist iets op.
Vandaag ben ik naar de gamewinkel geweest, en daar CounterStrike Anthology gekocht, deze geïnstalleerd, en wat viel me op? Tijdens het spel heb ik een lichte 'ruis' op me beeldscherm. Het lijkt net alsof je naar TV zit te kijken waar de ontvangst slecht van is.

Dit probleem doet zich alleen voor bij CS zover ik nu heb gezien. Het leuke ervan is dat het probleem zich niet voordoet op een andere PC met een CRT monitor. Ligt dus dus aan mijn beeldscherm, of moet ik verder gaan zoeken?

Het is best wel irritant, en ben dus op zoek naar een oplossing.

Hopelijk kan iemand mij een antwoord bezorgen..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat doet je LG op die andere PC?
Wat doet een andere monitor op jouw PC?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus wat rond getest. Het CRT scherm op mijn PC geeft die problemen niet, het is dus in ieder geval niet me videokaart.

LG aansluiten op andere PC geeft zelfde problemen. Ik las dus zojuist iets over "pixel jittering", kan dat in dit geval mogelijk zijn? Het scherm is aangesloten via VGA (dus analoog) aangezien er geen DVI poort op het scherm zit.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07 20:19
Hoe staat je refresh rate ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:14:
Hoe staat je refresh rate ingesteld?
Normaal staat ie op 60 Hz, maar ik heb hem ook op 75 Hz geprobeerd, echter zonder resultaat. Lijkt erop dat je in CS geen refresh rate kan wijzigen trouwens..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Pagina: 1