Heb voor de grap maar weer eens RCT2 met het uitbreidingspack geinstalleerd. Werkte allemaal netjes, begon met het doen van een map. Sloeg hem op en sloot hem af. Probeerde net het spel weer te starten, ging goed, kreeg de intro te zien en het hoofdmenu maar drukte vervolgens op laden... kreeg een instant crash zonder foutmelding en terug naar de desktop. Dit gebeurd dus ook als ik al in een nieuw spel zit en dan in het spel op "spel laden" druk. Instant crash zonder foutmelding...
Heeft iemand hier ervaring mee? Aan mijn videokaartdrivers ligt het dus niet want het spel start netjes een nieuwe map. PC draait op Win XP SP2 met alle updates...
Zou er iets naast kunnen draaien (ik draai geen trainers of hack programma's voor RCT ernaast) die kunnen rotzooien met de rct.exe?
edit: hij zou ook best verplaatst mogen worden naar problemen en vragen... beetje onzorgvuldig geweest met topic aanmaken
Heeft iemand hier ervaring mee? Aan mijn videokaartdrivers ligt het dus niet want het spel start netjes een nieuwe map. PC draait op Win XP SP2 met alle updates...
Zou er iets naast kunnen draaien (ik draai geen trainers of hack programma's voor RCT ernaast) die kunnen rotzooien met de rct.exe?
edit: hij zou ook best verplaatst mogen worden naar problemen en vragen... beetje onzorgvuldig geweest met topic aanmaken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 16:48 ]