Toon posts:

dual celeron??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

kan er dual celeron op mijn moederbord (MSI 694D) :?

is niet voor mijn ik hou mijn PIII 700E voorlopig wel :)

maar mijn pa wil ook zo'n systeempie alleen dan met celeron (vanwege de prijs)
kan dat op dit bord?

:( :( WAAR IS MIJN BOEKJE!! :( :(

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

celeron2 onderstuend iig geen smp

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
er kan dus maar 1 celeron in?? :'(

• thunderbird2k
  • Laatst online: 11-03 05:55
De nieuwe fcpga celeron II (533 en hoger) ondersteunt geen smp. De oude celeron ppga (tot 533mhz) ondersteunt weer wel smp.
Je programma's moeten het ondersteunen en je bestruringsysteem ook. Waarschijnlijk kun je gewoon beter een enkele processor nemen.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

ff een kleine aanvulling, de 533 is er in celeron (de 533) en celeron2 (533A).
CPU Support Status

--------------------------------------------------------------------------------

MODEL: MS-6321

revision: 1.0A with BIOS version: W6321VAMS15
is currently validated for the following processors:
Note that only the highest speed is shown. If not otherwise indicated, the lower speed processors have already been validated.

Intel Celeron A (FPGA 370) 533MHz
Intel Celeron II (Coppermine, FCPGA, FSB 66) 700MHz
Intel PIIIE (Coppermine, FCPGA, FSB 100) 850MHz
Intel PIIIEB (Coppermine, FCPGA, FSB 133) 933MHz
Bron: www.msi.com.tw
(en daar vind je ook je boekje: http://www.msi.com.tw/support/manual/main.htm)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

heya ik heb een MSI 694D pro met 2 PPGA cellies erop..maarre..allemaal erg leuk..ik krijg dat ding niet goed geOC't wie wel???
want met 2 p3's erop moet dat allemaal wel lekker simpel gaan hoor/lees ik steeds...wie weet er wat :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 13:30 schreef kwaaaK het volgende:
heya ik heb een MSI 694D pro met 2 PPGA cellies erop..maarre..allemaal erg leuk..ik krijg dat ding niet goed geOC't wie wel???
want met 2 p3's erop moet dat allemaal wel lekker simpel gaan hoor/lees ik steeds...wie weet er wat :(
doe zoals ik dat doe :) gewoon in je bios de FSB en het voltage omhoog knalluh >:)

het kan op het mobo zelf ook met jumpers :? denkt je bios dat je 100MHz FSB CPU hebt *D

Verwijderd

ja duhh dus niet :) met PPGA celerons werkt het een en ander dus niet..als ik de jumpers verzet werkt of een celeron niet of niets werkt meer , ik krijg de FSb niet hoger dan 79 en dan boot ie dus al helemaal niet meer, op 75 nog wel maar dan word alles zo onstabiel als het maar kan, op gewoon 66X8 draait het als een trein erg stabiel, maar als ik wat ga verzetten is het feest uit.. |:(

• 4of9
  • Laatst online: 15-04 15:52
Op zondag 21 januari 2001 17:38 schreef thunderbird2k het volgende:
De nieuwe fcpga celeron II (533 en hoger) ondersteunt geen smp. De oude celeron ppga (tot 533mhz) ondersteunt weer wel smp.
Je programma's moeten het ondersteunen en je bestruringsysteem ook. Waarschijnlijk kun je gewoon beter een enkele processor nemen.
Correctie: celly 1 ondersteund officieel geen SMP alleen op een abit BP6 werkt het (test purpose only :P) staat in de handleiding

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

het werkt dus ook op een MSI694D pro..alleen OCen gaat niet als ik ze laat draaien op 66x8 werkt het allemaal perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 15:18 schreef kwaaaK het volgende:
het werkt dus ook op een MSI694D pro..alleen OCen gaat niet als ik ze laat draaien op 66x8 werkt het allemaal perfect
ook mooi. :)

Verwijderd

hummz..tjah ..ok..mooi wel jah:) draait als een trein en ik zet er qua performance best een dikke athlon naast die het aflegt tegen me dual cellie maar toch..je wilt altijd wat meer :+
Pagina: 1