Waar vui zit, zit geen glans!
Ik denk dat het gewoon een codec probleem is dat jij hebt
De 930BF heeft trouwens toch geen speakertjes, dus hoe probeer je dan geluid te produceren:
[ Voor 53% gewijzigd door Outerspace op 23-01-2006 16:12 ]
Wauw, een sig!
Op mijn oude CRT monitor deed het hele zwikke het, ook gewone avi's kan ik niet meer afspelen.
En ook gewone DVD's doet ie niet meer.
Ik heb alleen geluid door de audigy2
Dus voor de duidelijkheid:met de CRT doen de films het wel maar met de TFT niet meer.
Ik wissel even van kabel:DVI naar VGA kijken of het daar aan ligt...
En ook gewone DVD's doet ie niet meer.
Ik heb alleen geluid door de audigy2
Dus voor de duidelijkheid:met de CRT doen de films het wel maar met de TFT niet meer.
Ik wissel even van kabel:DVI naar VGA kijken of het daar aan ligt...
[ Voor 34% gewijzigd door Dibbuz op 23-01-2006 16:12 ]
Ben er alweer uit, was de stekker aan het verwisselen, zat de kabel in de onderste videokaart, ik probeer hem in de bovenste en ik heb wel beeld...
Best raar overigens:in de moederbord boekje staat dat de monitor op de bovenste VGA kaart aangesloten moet worden en en de handleiding van de VGA kaart zegt dat ie juist in de onderste moet... maar dat terzijde, ben blij dat ik weer filmpjen kan kijken :d bedankt voor de snelle reaktie overigens
Best raar overigens:in de moederbord boekje staat dat de monitor op de bovenste VGA kaart aangesloten moet worden en en de handleiding van de VGA kaart zegt dat ie juist in de onderste moet... maar dat terzijde, ben blij dat ik weer filmpjen kan kijken :d bedankt voor de snelle reaktie overigens
Het had dacht ik iets met overlay te maken. Net zoals als je een dual monitor opstelling had dat je ook maar op 1 scherm films kon kijken en op het ander niet.Dibbuz schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:15:
Ben er alweer uit, was de stekker aan het verwisselen, zat de kabel in de onderste videokaart, ik probeer hem in de bovenste en ik heb wel beeld...