Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Shopsurvey, betaald krijgen voor goede survey

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Goed ik wil is weten, een tijd geleden (maand :?) , heb ik een order besteld bij een winkel die ik via de pricewatch de laagste prijs had. Alles ging prima met bestellen, en geen problemen. Toen ik het pakketje kreeg, bleek er een coupon in te zitten.

Daar op staat dat ze aantal procent van het aankoop bedrag zullen terug storten als je de survey bij t.net invult. Ik verwacht dat je dan wel een positieve survey moet invullen.

Maar mag een zaak dit maken uit jullie oogpunt, dus betaald een Shopsurvey invullen?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zolang ze je niet dwingen om een positieve survey te schrijven niet, maar anders lijkt het me niet echt gewenst.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 23-01-2006 15:06 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Termi schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:00:
Goed ik wil is weten, een tijd geleden (maand :?) , heb ik een order besteld bij een winkel die ik via de pricewatch de laagste prijs had. Alles ging prima met bestellen, en geen problemen. Toen ik het pakketje kreeg, bleek er een coupon in te zitten.

Daar op staat dat ze aantal procent van het aankoop bedrag zullen terug storten als je de survey bij t.net invult. Ik verwacht dat je dan wel een positieve survey moet invullen.

Maar mag een zaak dit maken uit jullie oogpunt, dus betaald een Shopsurvey invullen?
Kan je misschien dat formulier inscannen en posten.. ben wel erg nieuwsgierig geworden.
Om welk bedrijf gaat het?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Lijkt me toch niet helemaaaal eerlijk ook niet: ze zullen zo'n papiertje er vast niet bijsteken als ze je bestelling 3 dagen te laat de deur uit doen :/
Op die manier kunnen ze dus alvast zelf ervoor zorgen dat zoveel mogelijk tevreden klanten een survey invullen.

• Termi
Ik zal is eff zoeken of ik het nog heb, maar kwam er toevallig na een gesprek op van tjah want je zit zowel iets te beinvloeden...
Maar het ging er om of een winkel, een survey zo eigenlijk kan pushen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou je dat formuliertje kunnen inscannen en naar buyerszone@t.net willen sturen? Ik ben namelijk wel erg benieuwd naar de inhoud van dit formulier en om welke shop dit gaat.

• Termi
Ik ga hier eff geen shops noemen, komt na de tijd wel.Want dat vind ik zelf ook vrij lullig.

Verwijderd

Hint: Verklein eventuele scans even tot <5MB voor je ze mailt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:45 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:54

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wel een compliment voor GoT/Tweakers, dat bedrijven willen betalen voor een goede recensie hier.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Vriend van me wel achteraf gehad.
Hij had iets besteld en daarna een shopsurvey geplaatst.

Week daarna kreeg 'ie een cadeau'tje van de bewuste winkel.
Dit vind ik erg netjes, je zet niemand ergens toe aan.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58
Positief nieuws moet je immers om vragen... zodra er wat te klagen valt weten users de shopsurvey immers zelf wel te vinden.... ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

speed24 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:17:
Vriend van me wel achteraf gehad.
Hij had iets besteld en daarna een shopsurvey geplaatst.

Week daarna kreeg 'ie een cadeau'tje van de bewuste winkel.
Dit vind ik erg netjes, je zet niemand ergens toe aan.
En ook dat vind ik niet de manier eigenlijk. De kans dat dezelfde poster, of iemand die dit van hem hoort, een positieve reactie hierna zal gaan plaatsen, in de hoop ook een cadeau te krijgen, is vele malen groter geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 27-01-2006 16:43 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1