Toetsenbord probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-02 16:38
Hey,

Een vriend van me heeft een wazig probleem met zijn toetsenbord in Counter-strike... hij is gewent om met pijltjes toetsen te spelen... de shift knop is silent lopen... als hij nou alleen naar voor loopt en shift inhoudt dan loopt hij wel silent naar voren, maar als hij nou naar links, achter, rechts drukt, dan lijkt hij gewoon de shift knop te skippen en gaat hij gewoon naar links,achter, rechts rennen...., het is met bijde shift knoppen hetzelfde....maar als hij nou bijvoorbeeld een shift inhoudt en met w,a,s,d gaat lopen, dan blijft hij wel silent lopen, al gaat hij naar links,achter,voor etc.

Hij heeft dit probleem al vaker gehad, maar is de oplossing vergeten... hij dacht dat het iets met plaktoetsen instellingen te maken had, maar hij heeft al geprobeerd om alles aan/uit te vinken maar dat hielp niet... het is een logitech internet pro keyboard, maar hij heeft het ookal met een microsoft internet keyboard geprobeerd en toen deed hij nog steeds hetzelfde..

Iemand een ideetje waar dit aan kan liggen?

Dank u allen :D

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik denk dat je deze beter naar het games fora kan moven heeft denk ik meer te maken met instellingen in het spel ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-02 16:38
Nee het heeft niks met de instellingenvan het spel te maken, maar het een instelling va plaktoetsen of sneltoetsen. Hij weet alleen niet meer wat et was :)