Toon posts:

bijvullen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn eerste post hier, ik heb namelijk een vraag? Wie van jullie heeft ervaring met het bijvullen van de Printcartridges van de HP Color Laserjet 2550 LN en de HP Laserjet 2100.

Ik heb niet veel verstand van printers en vraag me af wat ik het beste kan doen, bijvullen bij een Refill shop, replica's kopen of de orginele? Het belangrijkste is dat de kwaliteit hetzelfde blijft!

Wat zijn jullie meningen/ervaringen

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

er zijn maar weinig shops die toner cartridges van laserprinters bijvullen (kankerverwekkend enzo)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Voor de beste kwaliteit lijken mij de originele cartridges het beste natuurlijk. Bij bijvullen of namaak-merken kom je vaak een stuk goedkoper uit, maar meestal verlies je daar ook een beetje aan kwaliteit.

The devil is in the details.

Verwijderd

Let erop dat je garantie zal vervallen als je navul of dat soort dingen gaat gebruiken.
Verder zie ik vaak bij mensen die navulpatronen gebruiken, problemen hebben met het printen zelf. Hij werk gewoonweg niet meer. Originele cardridge erin en het probleem is opgelost.
Ook al heeft hij een aantal prints probleemloos uitgedraaid.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, op de printers zit geen garantie meer, maar ik heb idd op t internet berichtjes gevonden over verstoppingen enzovoort. En replica's wat is daar jullie ervaring mee, of gebruiken jullie de orginele, waar zou ik die dan het goedkoopste kunnen krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 15:09 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is maar mijn 2 cent, maar ik heb in mijn leven heel wat HP printertjes onder handen gehad (Deskjets en Laserjets). 9 v.d. 10 keer als er iets "stuk" was trok ik er met een brede grijns op mijn gezicht een "namaak" cartridge/toner uit, verving die door een originele et voila*

* Daarbij moest wel regelmatig enorme hoeveelheden "geknoeide inkt" uit deskjetjes gepoetst worden enzo, maar daar gaat het nu niet om.

Ik zeg niet dat je niet voor alternatieven moet kijken, maar ik ben door de jaren heen voor mezelf maar tot 1 conclusie gekomen: Goedkoop = Duurkoop.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 23-01-2006 15:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, denk dat de boodschap voor mij duidelijk is :) Dat worden gewoon orginele cartridge. Heb je nog een tip voor mij waar ik ze het goedkoopst kan kopen/bestellen. Ik woon in t oosten van het land dus even naar bv Rotterdam rijden zit er niet in. Ik heb via google www.toneronlinebestellen.nl gevonden maar misschien is er nog een goedkoper adresje :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://www.combat.cc is soms wel goedkoper, maar dat is dan wel afhalen en niet zeuren :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Die site doet t niet bij mij :|

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:06
http://tweakers.net/pricewatch/cat/391/top en dan ff zoeken op jouw tonertype.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 19:49
Bij videoland vestigingen vullen ze hem voor je kost niet zo veel. En werkt goed.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:20
Toners voor de Laserjet 2100 zou ik niet eens over nadenken om bij te vullen: voor 100 euro kan je tig jaren printen, mijn broer print regelmatig met zo'n machine en heeft nog altijd de eerste toner bij aanschaf erin zitten, 3 jaar geleden bij de HCC dagen gekocht voor 100 euro met volle toner :P

Als ik kijk wat zo'n laserprinter kost qua verbruikskosten en wat voor gepruts ik heb met navullen van mijn eigen inkjet, ik zou dat ding bijna de deur uitgooien.
Pagina: 1