Nu kom ik hier al enkele jaren naar volle tevredenheid en wil ik eens een idee opperen en kijken hoe de anderen hier over denken.
Natuurlijk moeten hier enkele regels aan verbonden zijn zodat het niet een topic word om anderen naar zijn EIGEN site te laten sturen voor alle hits.
Regelmatig kom ik op site's waarvan ik denk dat zou ik willen delen met anderen.
Ik bedoel hiermee:
leuke retro spellen die je online kan spelen zoals uit het C64 tijdperk
Leuke freeware games die je kan downloaden
Andere online verslavende games.
Nu zijn er bijvoorbeeld topics waarin handige tools besproken worden dus waarom niet een dergelijk topic waarin leuke en/of nuttige sites besproken worden.
Aangezien we hier 1 van de grootste communities hebben op pc gebied zullen behoorlijk veel mensen met leuke tips komen.
Het is gezien de regels hier natuurlijk niet de bedoeling dat er links opkomen naar warezsites en dergelijke dus dat even voorop.
Nu kan ik natuurlijk wel een topic starten maar omdat ik niet weet hoe het moderatorteam hier tegenover staat zal ik hier eerst eens willen weten hoe deze er tegenover staan.
Aan de ene kant kan het een leuk topic worden maar aan de andere kant mischien wat bewerkelijk omdat deze constant in de gaten moet worden gehouden om posts naar illegaal spul te voorkomen.
Ben zoiets dergelijks nog niet tegen gekomen in deze opzet vandaar mijn vraag:
Hoe staat het modteam hier tegenover?
Even ter indicatie een link wat ik bijvoorbeeld bedoel:
http://c64s.com/
Er van uitgaande dat deze software/website natuurlijk niet illegaal is.
Natuurlijk moeten hier enkele regels aan verbonden zijn zodat het niet een topic word om anderen naar zijn EIGEN site te laten sturen voor alle hits.
Regelmatig kom ik op site's waarvan ik denk dat zou ik willen delen met anderen.
Ik bedoel hiermee:
leuke retro spellen die je online kan spelen zoals uit het C64 tijdperk
Leuke freeware games die je kan downloaden
Andere online verslavende games.
Nu zijn er bijvoorbeeld topics waarin handige tools besproken worden dus waarom niet een dergelijk topic waarin leuke en/of nuttige sites besproken worden.
Aangezien we hier 1 van de grootste communities hebben op pc gebied zullen behoorlijk veel mensen met leuke tips komen.
Het is gezien de regels hier natuurlijk niet de bedoeling dat er links opkomen naar warezsites en dergelijke dus dat even voorop.
Nu kan ik natuurlijk wel een topic starten maar omdat ik niet weet hoe het moderatorteam hier tegenover staat zal ik hier eerst eens willen weten hoe deze er tegenover staan.
Aan de ene kant kan het een leuk topic worden maar aan de andere kant mischien wat bewerkelijk omdat deze constant in de gaten moet worden gehouden om posts naar illegaal spul te voorkomen.
Ben zoiets dergelijks nog niet tegen gekomen in deze opzet vandaar mijn vraag:
Hoe staat het modteam hier tegenover?
Even ter indicatie een link wat ik bijvoorbeeld bedoel:
http://c64s.com/
Er van uitgaande dat deze software/website natuurlijk niet illegaal is.
computer voor alle werkzaamheden