[showcase] Trouwerij

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:11

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op 24 november trouwde mijn zusje, en ik was (samen met willem169) de fotograaf.

Zomaar een paar highlights:

1 - Waar blijft hij nou? Is hij met paard en wagen ofzo, dat hij zo laat is?
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4586.jpg

2 - Ah, eindelijk, daar is 'ie dan!
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/IMG_4611.jpg

3 - Paard en wagen? Neu....
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4649.jpg

4 - ...niet echt :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4617.jpg

5 - Vuurtoren van Katwijk
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4771.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4742.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4711.jpg

8 - Het waaide echt enorm hard
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4747.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4755.jpg

10 - En vanaf toen begon het echt hard te stormen...
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4777.jpg

11 - Maar gelukkig hoefden we vanaf toen niet meer naar buiten :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4835.jpg

12
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/IMG_4839.jpg

13 - En de taart was erg lekker :9
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/IMG_4886.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Pelle op 23-01-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mooie shoot zeg!

Jammer dat foto 2, zo scheefjes is! Had iets beter kunnen zijn misschien!

Ik vind die 4 'ferarri-foto's' er eigenlijk ook heel leuk tussen zitten!
Alhoewel foto 3 en 4 wel 'n beetje TE ferarri zijn (en niet veel met de bruiloft te maken hebben)

Al met al, allemaal mooie foto's, maar door foto 3 en 4 eruit te laten, is 't pas 'n echte mooie showcase!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Eerlijk gezegd ben ik geen fan van die gedraaide foto's; maar de scherpte en de mooie kleuren spreken mij zeer aan. Welke cam en lens?

Ojah, en die ferrari (3) foto is gewoon vet :) Nr 9 ook; maar die vanwege het fraaie contrast.

[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 23-01-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:22

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Leuke serie, maar nu wil ik een Ferrari-showcase zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 17:10

DeFeCt

je wéét toch

Pelle, nummer 9 is echt geweldig. De rest ook trouwens ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 00:35

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Mooie serie, inderdaad de gedraaide foto's vind ik minder, behalve bij foto 3.
Ik snap overigens niet zo goed waarom je bij foto 6 hebt scherpgesteld op de zanderige band, wellicht had ik eerder gekozen voor de spiegel.
Mooie kleuren, jammer van een regenachtige dag...

offtopic: lol @ X.Excel

[ Voor 11% gewijzigd door Murmandamus op 23-01-2006 15:02 ]

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn 2 verschillende kentekens! vertel eens, wat heb je gedaan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
Mooie foto's, vooral die van de ferrari (3, 4, en 9! zijn echt top).
Ik vind het jammer dat je die foto's gedraaid hebt genomen. Je gaat toch automatisch met je kop scheefhangen bij zulke foto's, en dat mag niet de bedoeling zijn. Bij Natuur en vooral gebouwen is zoiets niet erg, kan een extra geven, maar het je hersens willen toch een gezicht goed kunnen opnemen/herkennen, en dat werkt niet als ie niet (bijna) recht staat.

Ik denk dat je zus tevreden kan zijn :)

Zijn dit ook willem z'n foto's, of allleen die van jou??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
#2, #5 en #8 hadden van mij gewoon recht gemogen, verder vind ik #6 erg leuk, alhoewel de focus natuurlijk op het bruidspaar had moeten zijn en niet op de auto natuurlijk! ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Keurige foto's, heel keurig. Maar het schuin princiepe (spuit elf) bevalt me niet zo. Je bewerkingen zijn écht erg netjes. Mooie serie, met recht een showcase :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:59:
Rijden met (op kenteken verzekerde) handelaarskentekens en fotograferen met de (geschorste?) originele platen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:59:
De auto moest inderdaad met handelaarsplaten rijden. Voor de fotoshoot op locatie zijn ze er door de eigenaar afgehaald, maar dat kon helaas niet voor onderweg :)

Over de gedraaide platen: bedenk dat dit allemaal in een trouwboek komt he? Dat kun je allemaal wel rechttoe, rechtaan maken, maar het is veel leuker om een beetje variatie in orientatie te hebben. Bewuste keuze dus om af en toe onder een hoek te fotograferen; in een album kun je je foto's namelijk zo inplakken als je zelf wilt, iets wat voor een presentatie op internet wat lastiger is ;)
inquestos schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:02:
Zijn dit ook willem z'n foto's, of allleen die van jou??
Alleen die van mij.. ik ga niet met andermans veren pronken natuurlijk ;)
MartijnGizmo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:44:
Leuke serie, maar nu wil ik een Ferrari-showcase zien! :D
Nou, vooruit dan maar, voor de liefhebbers :P

14
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4641.jpg

15
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/CRW_4653.jpg

16
Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/a+b/IMG_4619.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette foto's! Ik geniet vooral van de Ferrari foto's als auto liefhebber >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Hoezo geen paard en wagen? Oke, paard óp wagen, maar dat is bijna hetzelfde ;)

Pakkende shoot hoor. Ik had een deel al gezien, een deel is nieuw voor me. Vooral #11 vind ik erg treffend, evenals #12. Verder ben ik niet zo'n grote fan van overdadig scheef-gebruik, hoewel het in sommige foto's wel praktisch is en goed naar voren komt :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 09:09
Laatste foto met het ferrari logo is echt heel erg mooi. De rest trouwens ook hoor (Y) Thumbs Up! Enigste wat ik een beetje jammer vond was dat er veel foto's shuin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
Er lijkt trouwens bij foto 5 een witte onregelmatige waas overheen te zitten(rechtsonder bij het huis, maar ook onderaan de vuurtoren bij de trap). 12 is trouwens denk ik de beste trouwfoto :), maar je moeder (?) zal er wellicht niet blij mee zijn dat ze er half op staat

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Geen ringen? Geen kerk? Geen familie?

Er zullen weinigen mijn mening delen, maar die auto vind ik vreselijk misstaan. Dat heeft toch niks met het huwelijk van doen?

Niettemin mooie platen hoor.

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Allereerst, erg mooie foto's..Vooral de foto's met de rijdende Ferrari zijn indrukwekkend..

Heel veel verstand heb ik niet van fotografie, maar vind het wel interessant.
Waarom is nummer 6 scherpgesteld op de ferrari, en niet op het bruidspaar? Zit daar een bepaalde beredenering achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:30

EXX

EXtended eXchange

#9 vind ik echt een top foto! Die springt er voor mij echt uit.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ach zij de mooie trouwjurk, en hij de ferrari. Voor ieder wat wils.
Leuke zus btw :Y)
Hoe was de trouwerij verder dan? Zijn ze nu op huwelijks reis of zit dat er niet meer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Brazza schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:29:
Ach zij de mooie trouwjurk, en hij de ferrari. Voor ieder wat wils.
Leuke zus btw :Y)
Hoe was de trouwerij verder dan? Zijn ze nu op huwelijks reis of zit dat er niet meer in..
waarschijnlijk zijn ze nu op huwelijksreis, maar denk niet dat er dan 2 fotografen meegaan ;):+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:26:
Waarom is nummer 6 scherpgesteld op de ferrari, en niet op het bruidspaar? Zit daar een bepaalde beredenering achter?
Dat vroeg ik me ook af, het koppel staat daar mooi te zoenen en dan blijkt de foto de auto als belangrijkste punt te hebben. Ik zou het niet leuk vinden mocht het mijn huwelijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoewel het wel vaker is gezegd vind ik de ultiem schuine foto's, m.u.v. foto 3 niet echt wat. Waarom niet? In de gehele foto zit geen enkele "lijn" die parallel loopt met een rand van de foto.
Neem bijv. foto 5. Geen enkele lijn in de foto is echt 'recht' te noemen. Die foto kán ik gewoon niet anders kijken dan door mn hoofd te draaien. (je hersenen zullen sowieso automatisch geneigd zijn om het beeld te 'corrigeren'.)
Ben wel geïnteresseerd naar je beweegredenen om bijv. foto 5 op die manier te nemen eerlijk gezegd, want ik zie persoonlijk zelf de meerwaarde niet :)

edit:
Lees de draad voordat je blaat Osiris :X

[ Voor 20% gewijzigd door Osiris op 23-01-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 18-09 16:13
Allereerst gefeliciteerd Pelle. En mooie foto's, zeker nr 3. Echt heel erg mooi gedaan. Echt commentaar kan ik niet op je foto's leveren. Ik moet het eerst zelf maar eens zo zien te krijgen. Ben het wel eens met een aantal andere hier, bij foto 5 voegt mijns inziens het schuingedraaide niet veel toe.

[ Voor 57% gewijzigd door Hugo op 23-01-2006 20:43 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 11:45
Mooie V8 pelle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Erg leuke foto's, alleen erger ik me dood aan somige foto's die express scheef zijn genomen. Ik zit heel de tijd me hoofd heen en weer te bewegen. Maar verder vind ik ze erg mooi en goed gelukt!

gefeliciteerd btw!

PS: wat doen jullie daar in mijn auto? :+

[ Voor 13% gewijzigd door darkdesign op 23-01-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 23:37
Admiral Freebee schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:31:
[...]

Dat vroeg ik me ook af, het koppel staat daar mooi te zoenen en dan blijkt de foto de auto als belangrijkste punt te hebben. Ik zou het niet leuk vinden mocht het mijn huwelijk zijn :P
Hij zal er ook vast wel 1 hebben waar het paar scherp op staat :P
Lijkt me niet dat dit alle foto's zijn ;)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst wil ik zeggen dat je een erg mooi zusje hebt. Ik vind de foto`s erg geslaagd. Vind het erg leuk gedaan met dat krijtbord waarop staat het is hier weer snertweer. Ik ben weliswaar geen foto expert maar ik als leek kan alleen maar zeggen prachtige foto`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Pelle: bij een paar foto's is het net wat te hard ingeflitst, zoals 2 en 7: en je hoeken (2, 5 en 12) zijn soms wat extreem voor de toeschouwer (auw m'n nek :P ), maar verder koele foto's :) Beste foto is 13: mooie 'summing up' in 1 foto, strak hoor :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Remy schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:37:
en je hoeken (2, 5 en 12) zijn soms wat extreem voor de toeschouwer (auw m'n nek :P )
Aangezien ik er zelf ook overheen las..
Da's meer de schuld van React, dat het geen mogelijkheid heeft om afbeeldingen gedraaid af te beelden. Je moet 't meer zien als creatief croppen met het onderwerp "normaal rechtop" :)

No offence als je dat allemaal zelf ook uitgedokterd had verder, zoals ik al zei, ik had er zelf ook overheen gelezen (gedeelte over trouwboek enzo), vandaar dat ik de vrijheid neem om het nog eventjes uit te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Helder :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's. Op 27 april 2007 ga ik zelf trouwen, ik zoek nog een fotograaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:17

sjaakaq

It might get loud

Ik ga voor 10, vanwege de toepasselijke beeldspraak en de galantheid van de parapluvasthouder :) Artistiek gezien wellicht minder bijzonder dan sommige andere foto's, maar inhoudelijk en symbolisch de mooiste wat mij betreft!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
inquestos schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:51:
Er lijkt trouwens bij foto 5 een witte onregelmatige waas overheen te zitten(rechtsonder bij het huis, maar ook onderaan de vuurtoren bij de trap).
Klopt. Dit was de laatste minuut van de echte trouwreportage. Hierna is het niet opgehouden met regenen, waaien en sneeuwen, en op foto 5 is een van de eerste spetters op m'n lens gekomen. Goed gezien :)
Varienaja schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:19:
Geen ringen? Geen kerk? Geen familie?
Jawel. Maar niet alle foto's gaan op internet ;)
De trouwreportage zelf is compleet, maar niet alles is bedoeld voor massa-publicatie.
Er zullen weinigen mijn mening delen, maar die auto vind ik vreselijk misstaan. Dat heeft toch niks met het huwelijk van doen?
Juist wel. Mijn zwager is helemaal gek van die auto, en dan is het toch supercool als dat je trouwbak is? Die mag dan ook best dik op de foto hoor :)
Niettemin mooie platen hoor.
Remy schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:37:
Pelle: bij een paar foto's is het net wat te hard ingeflitst, zoals 2 en 7
Ik weet niet of je zelf wel eens een bruidsreportage hebt gedaan, maar reken er maar op dat dat klote flitsen is. Bruid in het wit, bruidegom in het zwart. In het geval van #2 moest ik wel wat harder flitsen, anders kreeg ik m'n zusje er niet goed op. Dat daarbij het bruidsmeisje een tikkeltje overbelicht is: soit.
Bij #7 heb ik niet te hard geflitst? Ja, je ziet een redelijk harde schaduw van dat paaltje, maar verder valt het toch wel mee? Belichting is goed...

Verder, dank voor alle complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Pelle schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:38:
...
Ik weet niet of je zelf wel eens een bruidsreportage hebt gedaan, maar reken er maar op dat dat klote flitsen is. Bruid in het wit, bruidegom in het zwart.
Nog niet: deze zomer heb ik m'n eerste betaalde opdracht: gelijk een dubbele trouwerij ook, in Scheveningen :)
In het geval van #2 moest ik wel wat harder flitsen, anders kreeg ik m'n zusje er niet goed op. Dat daarbij het bruidsmeisje een tikkeltje overbelicht is: soit.
Ik zie het doordat je zusje in de deuropening staat ja: da's idd wel lastig :)
Bij #7 heb ik niet te hard geflitst? Ja, je ziet een redelijk harde schaduw van dat paaltje, maar verder valt het toch wel mee? Belichting is goed...
Yep, dat paaltje, en reflectie @ deur ook: goed belicht hoor, zeker wel, maar misschien was een off-camera flits mooier geweest (indien mogelijk), of wat langere sluitertijd en zachtere flits. Maar je hebt gelijk, makkelijk is anders ;)
Verder, dank voor alle complimenten :)
Yup, erg netjes hoor, ik moet nog maar zien hoe ik het er op mijn eerste trouwreportage vanaf ga brengen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 14:17
Heel netjes Pelle! Ik denk dat je zus een fraai boekwerk heeft om het terug te kijken!

Willem waar blijft jouw update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

brrr. #9 _/-\o_

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige foto's zijn inderdaad erg treffend maar om toch maar ff te spuitelven: bij de schuine foto's ga ik echt automatisch schuin met mijn hoofd om de foto 'normaal' te zien. Ik heb niet echt het idee dat dat de bedoeling is. Maar om niet te negatief af te sluiten wil ik wel kwijt dat 9 & 11 echt superplaten zijn! 10: Prachtige timing (of heb je deze 'gestaged'? :P) en bij 13 heb ik me echt bescheurd om dat kleine meisje wat met die grote doppen naar die taart staat te kijken :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:15:
Sommige foto's zijn inderdaad erg treffend maar om toch maar ff te spuitelven: bij de schuine foto's ga ik echt automatisch schuin met mijn hoofd om de foto 'normaal' te zien. Ik heb niet echt het idee dat dat de bedoeling is.
Volgens mij heeft Pelle toch prima uitgelegd waarom dat is. Ik zal het even visualiseren:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/IMG_4611fotoboek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Die Ferrari 348TB (bj +/-1997 aan het kenteken te zien) ziet er idd heel vetjes uit, mooie foto's _/-\o_

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb je misschien nog de meta gegevens van #14 en #15? Ik ben wel benieuwd naar sluitertijd, diafragma enz. Ik neem aan dat je ze vanuit een open raampje van een andere auto hebt geschoten? :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:15
Mooi gelukt Pelle, ook het flitsen (is erg lastig) :)

En ben ik dan een v.d. weinigen die helemaal geen enkele moeite heeft met scheve platen? :P Ik vind ze nml. altijd wel leuk zo tussendoor. Je moet je hoofd ook helemaal niet draaien want dan is het effect natuurlijk weg.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 12:39

MBV

MartijnGizmo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:26:
[...]

Volgens mij heeft Pelle toch prima uitgelegd waarom dat is. Ik zal het even visualiseren:
[afbeelding]
Doe het dan consequent. Pelle: waterpas lenen voor 45 graden? Zo ziet het er natuurlijk niet uit :+

;)

Mooie platen, jammer dat bij de publieke serie het bruidspaar onderbelicht blijft. Mooie creatieve manier om een Ferrari op de foto te zetten ;). Trouwerij zelf durf ik zelf toch niet aan te beginnen, ik zou denk ik 'nee' zeggen als iemand het zou vragen. Eerst eens oefenen met modelfotografie...
Heb al wel een paar keer foto's van de receptie gemaakt, waar nog 10 anderen met een fototoestel stonden te prutsen. Gevolg: alle andere foto's zijn weggegooid :P.
En toen had ik nog maar net een week mijn D70 :) Ze waren nu echt beter geweest, zeker de flitsfoto's. Het was voor mij de doorslaggever om juist op dat moment een D70 te kopen. Achteraf gezien erg blij mee, aangezien de AF-aandrijving van mijn minolta bij de eerstvolgende fotoserie kapot is gegaan :X

[ Voor 12% gewijzigd door MBV op 24-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Jasper schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:25:
Willem waar blijft jouw update? :)
Willem zit voor een half jaar in Kenia, dus ik denk dat zijn update even uitblijft ;)

Op z'n site had hij er echter al een paar neergezet.
Stuk of 5 ofzo staan er verspreid over z'n portfolio :)
MartijnGizmo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:26:
[afbeelding]
* Pelle aait MartijnGizmo :*
Tourniquet schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:39:
Heb je misschien nog de meta gegevens van #14 en #15? Ik ben wel benieuwd naar sluitertijd, diafragma enz. Ik neem aan dat je ze vanuit een open raampje van een andere auto hebt geschoten? :P
Op Tv geschoten, 1/60e als ik me goed herinner. ISO200 of 400. En inderdaad, uit het raampje hangen van een auto die met gelijke snelheid ernaast rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Heel mooie foto's!

Vooral als auto-liefhebber ben ik groot fan van de foto's van de Ferrari!

Desalniettemin ben ik het eens met andere reacties dat ik automatisch mijn hoofd draai bij 'scheve' foto's.

Gefeliciteerd alsnog. ;)

Greetz, RBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Complimenten voor je belichting! (weinig slag schaduw)
Ik ben ook niet zo weg van je schuine composities; ik hou een boek liever wat strakker. Ik neem aan dat het wel aansluit bij de wensen van je zusje.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Pagina: 1