Toon posts:

avi op dvd branden

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het beste een avi op dvd branden zodat ik hem kan bekijken in mijn dvd speler?

welk programma kan ik hier het beste voor gebruiken?

of kan ik de bestanden op een data dvd zetten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

met winavi kan het bijvoorbeeld. De nieuwere nero blijkt het ook te kunnen. Verder, kijk eens op sites als doom9.org, daar is genoeg te vinden.

En natuurlijk kun je een avi file gewoon op een dataDVD zetten, of je DVD speler daarmee overweg is afhankelijk van je DVD speler (die ik hier thuis heb staan kan ook gewoon Divxen afspelen, dat is helemaal makkelijk).

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 23:11
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:18:
of kan ik de bestanden op een data dvd zetten?
Tja dat hangt helemaal van je DVD speler af... maar wat heb je zelf al over opgezocht?

Verwijderd

Kijk eens op doom9.org, staan genoeg guides

edit:
Spuit 11 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 14:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb zelf eens geprobeerd iets te branden en hij pakt wel mpg maar geen avi
dus zoek ik een programma waar je een echte dvd mee kunt branden die je dan zonder problemen kunt afspelen. maar ik ga eens kijken op die site ;)
tnx

Verwijderd

dit kan heel makkelijk met nero vision

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is niet helemaal zoals je een vraag hoort te stellen op dit forum. Eerst eea zelf proberen en opzoeken en als je er niet uitkomt, je vraag stellen (en aangeven wat je precies niet snapt).

Handleidingen als dit staan al 10.000 keer op internet, dus dat hoef je niet nog eens expliciet te vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.