Toon posts:

[XP] Toetsaanslagen worden geregistreert als functietoets*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms heb ik denk ik per ongeluk iets aangezet in Windows, en dan zijn sommige knoppen functie-knoppen geworden. Dus als ik bv op de S druk dan gaat hij een Opslaan Als dialoog openen. Of ik wil een tekst typen waar de E in zit en dan opent mn pc ineens Windows Explorer.
Hoe zit dit, en hoe zet ik het uit? :?

Als ik mn pc opnieuw opstart reageert mn pc overigens weer normaal..
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zoeken in de search, want ik heb niet echt een goede omschrijving :/

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:02
Zit er een functietoets lock toets op? Sommige toetsenborden hebben die, metname laptops.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je windows knop zit vast lijkt wel: Windows toets + e = verkenner.
Open eens een venster en druk eens op D. Als je dan naar je bureaublad terug word gebracht dan klopt het.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen zien we die graag terug in je topic titel :)

Verder - heb je geen keylogger software geinstalleerd staan ofzoiets? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator, sorry het gaat om WXP. Kan ik dat nog aanpassen in de titel ?

Voor zover ik gezien heb zit er geen functietoets lock op, maar het is wel een wireless toetsenbord. Alhoewel ik het vroeger ook wel eens heb gehad met een normaal toetsenbord. Wat er ook is, is dat ik nu zowel een gewoon toetsenbord (usb) heb aangesloten, alswel een draadloos (ps/2), misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft?

geen keylogger software

Verwijderd

Topicstarter
outerspace: het vreemde is, dat soms gaat om handeling die je normaal krijgt door Windowsknop+andere knop, maar soms ook door een Alt combinatie (bv Alt+S waardoor je een Opslaan Als dialoog krijgt)...
Pagina: 1