Toon posts:

software distribution 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds vanochtend kan ik niet meer op internet, Hardware, poorten ,lan, ALLES oke ook de IP. wel is er vannacht een programma binnengekomen met de melding 'Software distribution 2.0' en sindsdien is internetten onmogelijk. Ik heb Hijackthis gedraad maar zie er niets in, ik kan ook niet zien wat er voor softewarez is geinstalleerd. Systeemherstel werkt wel maar haalt niets uit. Allerlei scanners er op losgelaten, evenmin resultaat. Wat Nu??? ;(

Xotha

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Zie je wel verkeer op je lan, router, modem? Zo ja, de kabel eruit trekken want dan is toch wat aan de hand. Vervolgens de pc nog maar eens controleren op vreemde programma's die opstarten etc. In de tussentijd met een andere pc proberen of je internet zelf wel werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Dukey op 23-01-2006 13:55 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Doe eens het volgende:
Ga naar Start -> uitvoeren -> cmd (intypen) -> ping localhost en/of ping www.tweakers.net
Doe ook eventueel ipconfig er bij.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie verkeer op de lan(eenzijdig), pingen naar de router 192.168.2.1 geen resultaat, , andere lankabel ook niets. andere lankaart ook niet, zit echt in de software.
Xotha

Verwijderd

Antwoord berust op de aanname dat je Windows XP gebruikt.

Ziet er uit als automatische software distributie van MS Update. Misschien zijn de instellingen van de WinXP firewall gereset? Je kunt ook in je software overzicht van WinXP met show hidden kijken of je de laatste updates kunt deïnstalleren.