Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
SG >> TF:V
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
over het algemeen sta je nauwelijks te wachten bij de rotonde, maar als mensen niet opletten is op die rotonde zo een ongeluk gebeurd en sta je een uur te wachten.
Als je de rotonde een beetje kent is het 's ochtends vanaf heerenveen makkelijk op de rotonde te komen, alleen 's middags vanaf sneek is wat lastiger en staat er een rijtje van 10 minuten.
het is iig niet te vergelijken met de randstad 's ochtends om 7:30.
Als je de rotonde een beetje kent is het 's ochtends vanaf heerenveen makkelijk op de rotonde te komen, alleen 's middags vanaf sneek is wat lastiger en staat er een rijtje van 10 minuten.
het is iig niet te vergelijken met de randstad 's ochtends om 7:30.
specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax
Ik woon er vlakbij, en weet uit ervaring dat om half 5 / kwart voor 5 erg druk begint te worden, tot ongeveer half 6 / kwart voor 6.
Maar erg lange wachttijden zijn er niet, een kwartiertje hooguit, net als de poster boven me zegt.
Maar erg lange wachttijden zijn er niet, een kwartiertje hooguit, net als de poster boven me zegt.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
hoi ik ben vriend van TS,
iemand enig id hoelaat sochtends de grootste drukte voorbij is? ik begrijp dat het er rond 8:30 niet zo hele druk zal zijn?
en als ze smiddags tot 6 uur oid werkt dan is dan de drukte ook alweer voorbij... dat zou mooie uitkomen.
iemand enig id hoelaat sochtends de grootste drukte voorbij is? ik begrijp dat het er rond 8:30 niet zo hele druk zal zijn?
en als ze smiddags tot 6 uur oid werkt dan is dan de drukte ook alweer voorbij... dat zou mooie uitkomen.
[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 23-01-2006 14:16 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het kan vooral vrijdagmiddag erg druk zijn daar met verkeer vanuit Emmeloord richting Heerenveen. Ik heb er regelmatig in de file gestaan toen ik er bijna iedere vrijdagmiddag langs kwam (zo rond 18u).
Pagina: 1