weet iemand waarom het zoeken in de msn ledenlijst niet meer werkt ? ik krijg continue de melding : De door jou gezochte informatie komt niet overeen met een profiel in de MSN Ledenlijst. Probeer een andere zoekopdracht.
Je hebt 'n paar minuten geleden ook al 'n topic geopend:? Niet erg chill al zeg ik 't zelf
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 23-01-2006 13:29 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
msn ledenlijst...
Waarom 2 keer ?
CLB was me te snel met z'n edit met de link er in
Waarom 2 keer ?
[ Voor 53% gewijzigd door -Thunder- op 23-01-2006 13:29 ]
Blij Met Wilco
Haha chill is relaxedVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:34:
chill ???
ok, stond in het verkeerde forum. dus vandaar. keur je dat goed ?
Is al goed, k las dat je 't hier nog 'n x postte, omdat je in 't verkeerde topic was begonnen!
en zo is 't maar net-ThUnDeR- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:29:
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 23-01-2006 13:36 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Verwijderd
Dit had ik vorige week ook al, ik denk dat ze bezig zijn met de ledenlijst....
ben je op zoek naar chickies?
ben je op zoek naar chickies?
nu er toch een topic msn ledenlijst is, ik neem aan dat dit over msn live gaat, zo niet dan heb ik hier niks gepost
.
Hoe komt het dat ik al mijn contacten opnieuw moet toevoegen? elke keer dat ik me aanmeld krijg ik 25 requesten van mensen die me willen toevoegen terwijl ze al in de lijst staan. en het meest vreemde is dat ik sommige requests dubbel krijg
.
iemand een idee?
ps. ik heb ook nog niet gecheckt of deze vraag al eerder is gesteld, zoja dan heb ik ook niks gevraagd, zou er dan een linkje naar dat topic kunnen komen?
Hoe komt het dat ik al mijn contacten opnieuw moet toevoegen? elke keer dat ik me aanmeld krijg ik 25 requesten van mensen die me willen toevoegen terwijl ze al in de lijst staan. en het meest vreemde is dat ik sommige requests dubbel krijg
iemand een idee?
ps. ik heb ook nog niet gecheckt of deze vraag al eerder is gesteld, zoja dan heb ik ook niks gevraagd, zou er dan een linkje naar dat topic kunnen komen?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ga er maar vanuit dat ze er bij MSN gewoon mee bezig zijn;het lijkt me niet dat jij hier iets aan zou kunnen fixen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1