Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Als deze niet meer te leveren is moet er 'n soortgelijk model worden aangeboden of een betere!
Ik heb 't gehad met m'n minidisc-speler van Sony, die kapot ging. Kreeg 'n later (en beter) model!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE
Als hij niet te maken is. krijg je sowieso iets vervangends.
Dat is alleen maar positiefMarck21 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:33:
Als het goed is staat het in je contract. Hoogstwaarschijnlijk krijg je er een met gelijke of hogere specificatie. Vijf jaar garantie is trouwens erg lang voor zo'n apparaat. Zeker in de latere jaren van de garantie kun je er bijna zeker van zijn dat er geen (werkende) spare parts meer zijn voor de huidige model (die liggen nu al op voorraad).
In geval van storing is BCC, indien de kosten van de uit te voeren reparatie meer dan 70% van de op het moment van de storing geldende aankoopwaarde van het apparaat of een daarmee vergelijkbaar type bedragen, gerechtigd in plaats van de reparatie uit te voeren, kosteloos een gelijkwaardig apparaat ter beschikking te stellen'
Letterlijk van de site gehaald.
Een verwachte levensduur is indd waar ja. Alleen heb je altijd kosten voor bijvoorbeeld onderzoek/verzendkosten. Dus na dat jaar gaat het je altijd geld kosten. Met extra garantie kost het niet niets!TrailBlazer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:37:
overigens probeert IMHO de BCC je altijd te naaien met de extra garantie. Mijn wasmachine zou maar een jaar garantie hebben. Volgens mij bestaat er ook zo iets als een te verwachten levensduur. Mischien is die bij een indesit wat lager maar 1 jaar is onzin.
[ Voor 43% gewijzigd door keesheid op 23-01-2006 13:39 ]
Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE
Het is me duidelijk wat ik mag en kan verwachten.
Ik moet maar eerst zien wanneer ik van BCC iets hoor over de reparatie. In de winkel werd er gezegd dat een reparatie 4 tot 8 weken duurt.
De extra garantie kostte me 39 euro.Marck21 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:38:
Extra garantie = extra winst voor verkoper
Dan had ik dus een dvd speler gekocht van 208 euro
Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Dat dacht ik achteraf ook.MaCe1337 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:46:
[...]
Dan had ik dus een dvd speler gekocht van 208 euro
Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Hier een site over garantiebepalingen:http://www.stichtingdeombudsman.nl/content/rechtsgebied/consument/nwwet.htm
Als BCC slim is.......Herstel, vervanging of uw geld terug
Gaat uw product kapot binnen de garantie termijn, dan kunt u teruggaan naar de verkoper. U kunt vragen om herstel of vervanging van het product. Is dat niet mogelijk is, dan kunt u uw geld terugkrijgen. Daar kan een afschrijving bij zitten voor de tijd dat u het product wel goed heeft kunnen gebruiken. In deze situatie hoeft u nooit genoegen te nemen met een tegoedbon. Herstel en vervanging tijdens de garantieperiode is gratis. Tenzij de verkoper kan aantonen dat het defect geheel aan u is te wijten.
[ Voor 3% gewijzigd door Xfile op 23-01-2006 13:54 ]