Toon posts:

nick problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

Omdat ik van mijn oude Nick Dr.3vil af wou heb ik mijn emailadres veranderd in mijn hotmail adres zodat ik een nieuwe account kon maken op mijn telenetadres. Daarbij kreeg ik een bericht dat ik bij wijziging van het email de account achteraf opnieuw moet activeren. Echter heb ik nooit een nieuwe mail daarover gekregen dus dat liep al fout.
In elk geval kon ik wel een nieuwe Nick registreren onder mijn telenetadres. Daarvan kreeg ik onmiddelijk een activatiemail maar ik besloot nog een dag te wachten met hem te activeren omdat ik nog een examen had. Nu vandaag probeerde ik mijn nieuwe account Mr.Vanck te activeren maar nu blijkt dat de activatiecode niet geldig is.
Na wat proberen heb ik dan maar een tweede telenetadres aangemaakt en alles opnieuw gedaan met weer een nieuwe nick: "MrVanck" wat dus nu wel succesvol gelukt is. Om problemen in de toekomst te vermijden zou ik het enorm appreciëren moest iemand mijn oude account Dr.3vil kunnen verwijderen alsook mijn mislukte poging tot een nieuwe account Mr.Vanck.

Met vriendelijke groet,

MrVanck

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:24
Je kon ook gewoon even een nickchange aanvragen voor je Dr.3vil account, had een stuk minder moeite gekost ;)

(Je mag overigens ook niet meer dan één account hebben)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval kan ik nu alleen MrVanck gebruiken als account dus ik wil gerust deze account verder gebruiken op tweakers.net

maar kan ik nu zonder problemen mijn email veranderen in een hotmail adres of gaat dat niet?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 22:18 ]

Verwijderd

De door jou beschreven problemen zijn niet zo vreemd: Na registratie van Mr.Vanck heb ik deze namelijk gedeactiveerd. De account was nog niet geactiveerd, anders had je er een "Ban wegens kloon" e-mail over gehad.

Het is namelijk niet toegestaan kloonaccounts te registreren. Als je een andere nickname wil, kan je hier in 'Frontpage algemeen' een nickchange aanvragen.

Bij deze dan ook de vraag wat je wil: Je nieuwe account gaat sowieso op slot. Als je wil kan ik je account 'Dr.3vil' hernoemen naar 'MrVanck' en het e-mailadres omzetten. Als dat het geval is, geef dat dan even aan.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dan ook mijn schuld niet is dat ik geen activatiemail voor Dr.3vil heb ontvangen en dus ook geen Nickchange kon aanvragen aangezien ik niet kon inloggen en en dus wel moreel
verplicht was een nieuwe account te registreren.
Nu uiteindelijk alles opgelost is vind ik het wel zwak dat ik mijn nieuwe account niet mocht behouden en Dr.3vil mocht verwijderen.

Greetz

Verwijderd

Zoals ik je per e-mail al heb laten weten, is het policy dat slechts één account per persoon wordt toegestaan. Door een nieuw account te registreren nadat je oude account niet meer benaderbaar was, heb je de regels overtreden. Het gedeelte dat je 'moreel verplicht bent' de regels te overtreden is mij niet duidelijk.
De accounts voor frontpage en forum zijn gescheiden, dus een probleem met een account op het één, levert nog geen problemen op op het ander. Daarnaast zijn deze fora ook beschikbaar voor niet ingelogde gebruikers, en kan je dus achterhalen wie je kan mailen om eventuele problemen op te lossen.

Wat betreft het niet ontvangen van een registratie-mail: ik heb het voor je nagekeken, maar het is inderdaad waarschijnlijk dat je die niet ontvangen hebt, aangezien je het mailadres had gewijzigd in @thotmail.com.
Deze typfout is dus de oorzaak van het niet ontvangen van je activatiemail.

Verder ga ik deze discussie niet verder met je aan. Wat mij betreft is je situatie zeer netjes voor je opgelost, terwijl je deze situatie zelf veroorzaakt hebt. De eventuele status van je account 'Dr.3vil' is een gevolg van hoe Tweakers.net gebruikers jouw reacties hebben beoordeeld, zoals ik je per mail heb uitgelegd.

Als je het er niet mee eens bent, raad ik je aan een e-mail te sturen naar doktersteam [at] tweakers.net zodat zij de situatie neutraal voor je kunnen beschouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 15:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben het zeker met je eens maar vind het minder dat ik mijn nieuwe account niet mocht houden en mijn oudere verwijderen. Ik denk niet dat dit veel verschil maakt omdat je dan nog altijd 1 account overhoudt !

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 16:04 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Afgehandeld!

Topic kan dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.