Het zou handig zijn als de categorie in het klikpad zou blijven staan. BV je klikt op de categorie Fotografie. Dan wordt het klikpad GoT Index > Fotografie. Als je nu echter doorklikt naar een van de forums dan wordt het klikpad bv GoT Index > Fotografie Algemeen. Handiger zou zijn als het klikpad GoT Index > Fotografie > Fotografie Algemeen zou zijn. Dan kan je wat handiger wisselen (zonder scrollen) tussen de verschillende forums binnen een categorie.
Klikpad
. Of bedoel je de crumbtrail? Iniedergeval, het lijkt me dat dat niet past:
Zoals je ziet neemt de eerste titel ongeveer de helft van de ruimte in. De tweede is ruim twee keer zo lang. Of alle HG en forum titels moeten worden ingekort... / afgekort.
Got Index > React Bugs en Featurerequests > [feat]catagorie in klikpad Got Index > Gathering of Tweakers > React Bugs en Featurerequests > [search] "Stemmed" versie van worden opnemen in searchresult 1 2 3 4 5 last
Zoals je ziet neemt de eerste titel ongeveer de helft van de ruimte in. De tweede is ruim twee keer zo lang. Of alle HG en forum titels moeten worden ingekort... / afgekort.
[ Voor 6% gewijzigd door JHS op 23-01-2006 22:32 . Reden: Ja, afkorten kan ook O-) ]
Fora hebben toch afkortingen zoals HK voor de huiskamer, dat lijkt me niet veel ruimte innemen om zo'n afkoring voor bijvoorbeel harde waren etc erbij te zetten.
Dus: GoT Index -> GoT -> BUG -> [feat] categorie in klikpadSA007 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:43:
Fora hebben toch afkortingen zoals HK voor de huiskamer, dat lijkt me niet veel ruimte innemen om zo'n afkoring voor bijvoorbeel harde waren etc erbij te zetten.
Dat zou opzich niet verkeerd zijn, inderdaad.
edit:

[ Voor 9% gewijzigd door r0b op 23-01-2006 20:36 ]
Het zou dan worden eigenlijk, of
GoT Index > GoT > React Bugs en Featurerequests > [feat] categorie in klikpad
GoT Index > Gathering of Tweakers > BUG > [feat] categorie in klikpad
Signature
"GoT Index » Gathering of Tweakers » BUG » [feat] categorie in klikpad" zou het dan altijd nog zijn lijkt mer0b schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:29:
[...]
Dus: GoT Index -> BU -> [feat] categorie in klikpad
Dat zou opzich niet verkeerd zijn, inderdaad.
@ pasta hierboven: hebben hoofdgroepen ook afko's dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Osiris op 23-01-2006 20:33 ]
Verwijderd
r0b schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:29:
Dus: GoT Index -> BU -> [feat] categorie in klikpad
GoT IndexGathering of Tweakers
Bugs en Featurerequests
[feat] categorie in klikpad
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 20:34 ]
Officieel niet, maar Harde Waren wordt wel gewoon met HW afgekort.Osiris schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:32:
[...]
"GoT Index » Gathering of Tweakers » BUG » [feat] categorie in klikpad" zou het dan altijd nog zijn lijkt me
@ pasta hierboven: hebben hoofdgroepen ook afko's dan?
Signature
Ja precies dat is idd wat ik bedoel. Zeker nu een aantal forums zijn opgesplitst en in groepen zijn opgenomen zou dit het wisselen tussen de verschillende forums een stuk handiger maken imho. Of de groepen/fora wel of niet afgekort worden maakt mij niet veel uit, het gaat juist om de makkelijk toegankelijke linkjes.pasta schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:32:
Het zou danworden eigenlijk, ofGoT Index > GoT > React Bugs en Featurerequests > [feat] categorie in klikpadGoT Index > Gathering of Tweakers > BUG > [feat] categorie in klikpad
/edit: Overigens een crumbtrail over 2 of meerdere regels indien het te lang wordt stoort mij ook niet echt. Wellicht een optie maken in de prefs?
[ Voor 13% gewijzigd door riotrick op 24-01-2006 10:11 ]
Ik denk dat dit vooral een handige feature zal zijn omdat er nu groepen zijn gesplitst.
Vroegah keek ik vooral in FG en CME, nu zijn dat dus FGA, FGW en FGS; EL en CM geworden.
Voor het overzicht klopt het dat deze deling goed is geweest, maar je moet dus nu terug naar de GoT index en dan weer een forum (of HG) kiezen. Nuttige functie ja
Vroegah keek ik vooral in FG en CME, nu zijn dat dus FGA, FGW en FGS; EL en CM geworden.
Voor het overzicht klopt het dat deze deling goed is geweest, maar je moet dus nu terug naar de GoT index en dan weer een forum (of HG) kiezen. Nuttige functie ja
Ik had een mooi vers topic klaar staan, tot ik bedacht dat het niet subforum maar categorie heet wat ik bedoel, en toen vond ik dit topic 
Zo te zien is er toen verder niets meer mee gedaan, en nu lijkt het me alleen maar meer van toepassing: er zijn een stuk meer categorieën die een redelijke samenhang hebben, zoals Fotografie en Apple Talk (de splitsing daarvan is de oorzaak dat het me opviel). Bovendien is er al een mooie pagina om heen te linken, en tot slot staat er inmiddels in die regel bij mijn weten verder geen andere informatie, dus er is nu ruimte genoeg. Dus, lieve devvers, is het inmiddels wel mogelijk?
Zo te zien is er toen verder niets meer mee gedaan, en nu lijkt het me alleen maar meer van toepassing: er zijn een stuk meer categorieën die een redelijke samenhang hebben, zoals Fotografie en Apple Talk (de splitsing daarvan is de oorzaak dat het me opviel). Bovendien is er al een mooie pagina om heen te linken, en tot slot staat er inmiddels in die regel bij mijn weten verder geen andere informatie, dus er is nu ruimte genoeg. Dus, lieve devvers, is het inmiddels wel mogelijk?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
In onze devversie is dit inmiddels gerealiseerd
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.