Hallo,
Ik wilde een nieuwe pc.
ik heb gekocht:
AMD Athlon 64 3000+ (S939, 1,8GHz, 512KB)
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)
Club3D GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), CGN-G668TVD
2 x 512MB PC3200 DDR (Kingston)
Verder heb ik een maxtor 120G 7200rpm Hd en een cheap-ass 350W voeding.
Na alles netjes volgens de boekjes te hebben aangesloten wilde ik de pc aanzetten.
Er gebeurt echter helemaal niks. Een zwart scherm en dan opeens hoor je een stem,
zo'n TomTom stem die zegt iets over 'overcloking'.
Ik kan niet verstaan wat er precies gezegd wordt dus ik weet ook niet wat ik moet doen.
Ik heb contact gehad met Norrod Computers, die wisten het ook niet.
Ze dachten dat het misschien door het geheugen zou komen. Probeer dit in een ander slot te doen.
Heb ik gedaan, 1 reepje in alle 4 de sloten geprobeerd. Ook heb ik het moederbord gereset maar dit alles zonder enkel resultaat.
Heeft iemand een clue wat ik zou kunnen doen? Ik heb het moederbord en de processor nu al een tijdje liggen en ik vind het eigenlijk zonde om zo te laten liggen en niet te kunnen gebruiken.
alvast danku danku
Ik wilde een nieuwe pc.
ik heb gekocht:
AMD Athlon 64 3000+ (S939, 1,8GHz, 512KB)
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)
Club3D GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), CGN-G668TVD
2 x 512MB PC3200 DDR (Kingston)
Verder heb ik een maxtor 120G 7200rpm Hd en een cheap-ass 350W voeding.
Na alles netjes volgens de boekjes te hebben aangesloten wilde ik de pc aanzetten.
Er gebeurt echter helemaal niks. Een zwart scherm en dan opeens hoor je een stem,
zo'n TomTom stem die zegt iets over 'overcloking'.
Ik kan niet verstaan wat er precies gezegd wordt dus ik weet ook niet wat ik moet doen.
Ik heb contact gehad met Norrod Computers, die wisten het ook niet.
Ze dachten dat het misschien door het geheugen zou komen. Probeer dit in een ander slot te doen.
Heb ik gedaan, 1 reepje in alle 4 de sloten geprobeerd. Ook heb ik het moederbord gereset maar dit alles zonder enkel resultaat.
Heeft iemand een clue wat ik zou kunnen doen? Ik heb het moederbord en de processor nu al een tijdje liggen en ik vind het eigenlijk zonde om zo te laten liggen en niet te kunnen gebruiken.
alvast danku danku