Dit houdt mij al een poosje bezig:
Volgens dit document moet je door gewoon van de XP CD te booten een in-place upgrade moeten uit kunnen voeren, dus XP gewoon over je bestaande installatie heen installeren zonder dat al je instellingen verloren gaan.
Daarin staat:
Om kort te gaan: Wat zijn nu de voorwaarden om die recovery option te krijgen??
Volgens dit document moet je door gewoon van de XP CD te booten een in-place upgrade moeten uit kunnen voeren, dus XP gewoon over je bestaande installatie heen installeren zonder dat al je instellingen verloren gaan.
Daarin staat:
Dat laatste gaat het mij nu om: Dit krijg je maar zelden. Ik heb hier een CD (officieel, legaal) met SP2 geïntegreerd, die geeft de optie wel. Ik heb er één zonder SP2, die doet het niet. Dus dacht ik dat de bestaande installatie qua servicepacks moest overeenkomen met de installatie CD. Edoch heb ik nog andere CD's met SP2 geïntegreerd van andere machines en die doen het weer niet. Ook heb ik in het verleden wel XP installaties gehad zonder servicepack waar ik ook niet kon upgraden.3. You receive the following message on the Welcome to Setup screen that appears:
This portion of the Setup program prepares Microsoft Windows XP to run on your computer:
To setup Windows XP now, press ENTER.
To repair a Windows XP installation using Recovery Console, press R.
To quit Setup without installing Windows XP, press F3.
Press ENTER to set up Windows XP.
4. On the Windows XP Licensing Agreement screen, press F8 to agree to the license agreement.
5. Make sure that your current installation of Windows XP is selected in the box, and then press R to repair Windows XP.
Om kort te gaan: Wat zijn nu de voorwaarden om die recovery option te krijgen??
Sign here against sigs