Toon posts:

AGP en PCI-E mobos?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik wil graag ff upgraden naar een amd64 3200+ met mobo, maar heb nog een 6800Gt liggen en vind het zonde om een nieuwe videokaart te moeten kopen dus heb ik even rond gekeken voor wat dual mobo's of iig agp 939 mobo's en kwam ik deze tegen:

De ASRock 939Dual-SATA2 (erg goedkoop btw)

http://www.techpowerup.com/reviews/ASRock/939Dual-SATA2/7

En de Asus A8V Deluxe

http://www.ocworkbench.com/2004/asus/a8vdeluxe/g1.htm

Nu lijkt mij die eerste zeer intressant vooral omdat deze geen nadelen heeft wat betreft het agp gebruik (geen verlies in bandbreedte) alleen twijfel ik een beetje over de kwaliteit van ASRock, mijn pa heeft er ooit een mobo van gehad en deze had nu niet bepaald veel kwaliteit. En verder heb ik altijd goede ervaringen met asus spullen gehad maar heeft die alleen agp.
Dus heeft iemand tips/ervaringen met deze spullen?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04:32
Ik heb helaas twee slechte ervaringen met het ASRock moederbord dat jij noemt. Ik zou je even goed bedenken hoe lang je nog zult doen met die GT en aan de hand daarvan beslissen of het dan nog loont om een AGP-moederbord te kopen, of dat je dan die GT toch maar beter de deur uit kunt doen en naar PCIe overgaat. Ik heb dezelfde keuze moeten maken en ben voor een AGP bord gegaan, na eerst twee van die ASRock moederborden te hebben uitgeprobeerd, die beide zeker niet zonder problemen draaiden.

^ Wat hij zegt.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Verschilt per persoon, ik draai zonder problemen met het ASRock bord, erg fijn bordje.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Er loopt hier een heel topic over dat Asrock bordje, dus kijk daar eens in :)

verder heb je niet echt gezocht naar reviews etc, anders had je wel wat gevonden. bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.