Ik heb Win2000 en wil een FTP-server opzetten. Welke moet ik nemen, welke is maw het veiligst? Moet ik er ook een firewall bijnemen? Zo ja welke? Veel dank!
Nou in Win2k wordt standaard al een FTP Server bijgeleverd onder de naam IIS 5.0 (Internet Information Server)
Maar zelf geef ik de voorkeur aan Serv-U, makkelijk in te stellen en veel xtra opties die je bij IIS gewoon niet hebt.
Succes
Maar zelf geef ik de voorkeur aan Serv-U, makkelijk in te stellen en veel xtra opties die je bij IIS gewoon niet hebt.
Succes
Mulder bedankt! Havana.. Als je helemaal niks hebt te melden hoef je niet te antwoorden met een reply die totaal nutteloos is en nergens op slaat. Ik kan me aan ventjes als jij helemaal de tering ergeren.
Nee, dit is een volwassen reactieOp zondag 21 januari 2001 18:07 schreef Jack Flushell het volgende:
Mulder bedankt! Havana.. Als je helemaal niks hebt te melden hoef je niet te antwoorden met een reply die totaal nutteloos is en nergens op slaat. Ik kan me aan ventjes als jij helemaal de tering ergeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij had dus wel gelijk.
Aha... Dan kan je het forum dus wel opdoeken! Ik weet ook wel dat je van alles kunt zoeken, maar ik had nu ff behoefte aan actuele informatie... Zo'n forum is er volgens mij om elkaar te helpen en dus niet voor onzinngie reacties... Waarmee ik dus neit zeg dat die van jou onzinnig is, dat is tenminste een reactie op iets, die van je grote vriend niet.
Grote vriend Flushell: ZOEK dan toch eens... je wilt echt niet weten hoe vaak dit topic al geweest is! En als havana je daar, in mijn ogen terecht, op aanspreekt, begin je hem vrolijk uit te schelden? Het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag, was "alweer???" Enne... als jij je door niemand op je vingers kan laten tikken 'omdat je dat niet pikt', adviseer ik je om ergens anders te gaan leuren.
Owja en welke FTP server? ProFTPD :P:P:P
Als iedereen zich net zoveel zou ergeren aan die 13-in-een-dozijn-en-al-20-keer-geweest topics als ik, zou je het kunnen opdoeken.Aha... Dan kan je het forum dus wel opdoeken!
En jij denkt dat in een maand tijd de veilige FTP servers ineens allemaal holes bevatten en de FTP servers die bekend staan om hun 'gastvrijheid' ineens rock solid zijn? Think again.Ik weet ook wel dat je van alles kunt zoeken, maar ik had nu ff behoefte aan actuele informatie...
Als er in dit topic ook maar IEMAND onzinnige reacties geeft... ach laat ook maar, ik ben weer zo dom geweest om mij kwaad te laten maken door een schreeuwlelijk.Zo'n forum is er volgens mij om elkaar te helpen en dus niet voor onzinngie reacties... Waarmee ik dus neit zeg dat die van jou onzinnig is, dat is tenminste een reactie op iets, die van je grote vriend niet.
Owja en welke FTP server? ProFTPD :P:P:P
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Aantal posts: 16
zegt genoeg. En als je mijn raad nou es opvolgt...
zegt genoeg. En als je mijn raad nou es opvolgt...
Zoek het maar uit... wat mij betreft een slotje.
ja doe dat
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
http://www.argosoft.com
argosoft ftp, heel handig, kan je gratis trial downloaden, voor 2 uur en dan restarten, maar als je een serial hebt...
argosoft ftp, heel handig, kan je gratis trial downloaden, voor 2 uur en dan restarten, maar als je een serial hebt...
Verwijderd
Als je van kut programma's houdt mischien.Op maandag 22 januari 2001 23:20 schreef webskipper het volgende:
Serv-U is the best!!!B-)B-)
Pagina: 1