[XP] Beveiligingscentrum & Executables

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:47
Hey,

Ik heb al als 'n malle zitten Google'en etc, maar ik nog steeds geen oplossing kunnen vinden voor dit 'probleem'.

Bij het willen openen van een executable via het netwerk, krijg ik steeds de melding.. 'Bestand openen, beveilingswaarschuwing: onbekende uitgever of certificaat'. Je kan dan uitvoeren of annuleren.

Natuurlijk kan ik gewoon op Uitvoeren klikken, maar jullie snappen wel dat dat behoorlijk irritant is.

Weet iemand hier de oplossing voor?

Dan nog een probleem, als ik via MSN Messenger mp3's ontvang, en die wil openen vanuit Messenger als de download voltooid is krijg ik de melding dat het een onveilig bestand is, en het word dan gewist. (Tenzij ik dus niet op OK klik, maar het bestand open via Verkenner en dan op OK klik).

Wie-o-wie?

Verwijderd

Ben het ook net tegengekomen (en gezocht eerst op GoT, zonder eerst zelf te proberen....)

Ik heb het opgelost door mijn server in de lokale netwerken te zetten.

oftewel:

beveiligings centrum, internet opties, lokaal intranet, websites, geavanceerd...
dan server toevoegen, en klaar is klara.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:00
Je kunt ook in de eigenschappen van het bestand aangeven dat je het altijd wilt vertrouwen (onderaan in het venster ergens als je de eigenschappen opent)

Er is ook een optie om die beveiliging uit te schakelen maar ik weet zo niet meer waar die stond.