Toon posts:

NEC ND-4550 Conflict met MMore DVD-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe pc gekocht met daarin een NEC ND-4550 brander. Ik heb al meerdere dvd's hiermee gebrand zonder problemen. Ik wilde gisteren echter een dvd (video) branden op een MMore -R, 4,7 Gb, 8x branden, maar ik kreeg de melding dat er zich geen geschikte schijf in het station bevond. Kan het zijn dat de brander niet met MMore dvd overweg kan ofzo. Zo ja wat kan ik hier aan doen, want ik heb anders 25 dvd voor niets gekocht :'( . Ik brand mijn dvd's en cd's met Nero.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring hiermee? Zou het ook kunnen dat de speler helemaal geen dvd-r kan branden? Ik heb al verschillende merken geprobeerd, maar geen van allen werken. Volgens de specificaties zou het apparaat + en - moeten kunnen branden.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hier werken MMore dvd'tjes gewoon, iets andere NEC brander, maar goed. Als andere merken het ook niet doen, ga dan eens kijken naar je brander zelf, of naar je brandprogramma.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39
Het heeft te maken met de combinatie van firmware die op je dvd brander staat en de mediacode die je DVDs hebben. Zie http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=86

Ik zou eens een nieuwere firmware proberen en kijken of het dan wel werkt.