Toon posts:

Probleem Quarkbestand openen Macintosch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Mensen,

Ik heb een probleempje, ik heb op de pc een bestand gemaakt in quark 5.0 en opgeslagen in meerdere talen als 4.0, ik heb op de mac ook 4.0 staan en dus ging ik er van uit dat ik hem wel weer kon openen.
Dit doet hij overigens normaal ook altijd!
Maar nu niet meer, ik open via het menu gewoon het bestand en dan floept heel quark eruit.

Heeft iemand ervaringen met dit probleem?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL
edit:
Tis geen ramp hoor :)

[ Voor 79% gewijzigd door blaataaps op 23-01-2006 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, kom hier bijna nooooit meer |:(

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Komt wel vaker voor bij bestanden die in 5 zijn opgeslagen als 4 versie. Welke versie van Quark 4 gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
4.1 en in windows opgeslagen als 4.0 volgens mij..

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. kan echt helemaal niemand mij helpen?!?!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik snap niet waarom dit niet zou werken. Ik zelf heb Quark 4.0 t/m 6.5
Nooit dit soort problemen gehad. Probeer zelf ook Quark 5.0 te installeren.
Of stap over op InDesign CS/CS2, deze leest ook Quark bestanden 8) , helaas vanaf 6.0 niet meer.

gegroet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al geprobeerd om hem in Indesing cs te openen, maar die pakt het dus ook niet.

• Crijnn
hmm vreemd.
Het kan ook zo zijn dat je bestand beschadigd is. Heb ik wel eens gehad.
Ik zou zo niet weten hoe je het moet oplossen. Ik denk dat het slim is om op je eigen appel ook quark 5.0 te installeren. Dan ben je van je problemen af, toch?!

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt voor het werk en mijn 'baas' wil liever geen 5.0 op de mac hebben. Maar ik denk dat ik em maar overnieuw moet maken dan :|

• Crijnn
hmm dan word het idd opnieuw maken! succes :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Quark en hoe het met bestanden omgaat heeft nooit de schoonheidsprijs verdiend. Ik denk dat er weinig te redden is aan je document. Wat je nog kan proberen is Markztools er overheen halen. Die kon soms nog wel de structuur van een Quarkdocument repareren. Ziet: http://www.markzware.com/markztools5/

Ging ook lang niet altijd goed maar mocht iemand hem ergens op het werk geinstalleerd hebben dan zou je het kunnen proberen. Het is wel bekende tool gezien de vastlopers van OS7/8/9 en het feit dat je dan bijna standaard weer opnieuw kon beginnen mocht je een Quark document open hebben staan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Hey toch nog bedankt voor je reactie,

Helaas moest het toch echt vandaag af! Dus ik had gelukkig nog een onafgemaakt back-up op de mac dus kon ik daar weer verder in werken.
Pagina: 1