Toon posts:

moederbord van laptop moet vervangen worden: second opinion?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weekje geleden heb ik mn promedion 5600P weggebracht naar een reparateur in the middle of nowhere en die zegt nu dat mijn moederbord vervangen moet worden. :'( Leuke grap voor een notebook die al 1600 euro gekost heeft en slechts 3 jaar oud is. :(

Aanvankelijk begon het met problemen met mijn beeldscherm. Ik hoorde de computer opstarten maar kreeg geen beeld. Soms ook weer wel als ik het beeldscherm onder een bepaalde hoek openklapte. Dit deed mij vermoeden dat het kabeltje voor het beeldscherm vervangen moest worden, maar nu zegt de reparateur dus dat het het moederbord is. :?

Ik weet niet wat ik moet geloven. Zo'n kabeltje zou natuurlijk niks kosten, maar een nieuw moederbord, pfoe. En aangezien ze de enige reparatuers zijn kunnen ze alles vragen. Ik zou daarom graag een second opinion willen, maar weet niet bij wie ik dan terecht kan. Jullie suggesties?

MVG

Jeanne

Verwijderd

Ik weet niet waar je de laptop nu gebracht hebt maar je zou het bij XS2 in Weesp kunnen proberen

Verwijderd

En aangezien ze de enige reparatuers zijn .......
Hoe kom je hier bij?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:51:
Ik weet niet waar je de laptop nu gebracht hebt maar je zou het bij XS2 in Weesp kunnen proberen
daar heb ik 'm dus gebracht.....

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 16:33
als je toch geen garantie hebt is het ook een optie om zelf je laptop eens open te schroeven en wat van die contactpuntjes na te gaan... ook die beeldscherm problemen kosten je n bak geld, bij mij vroegen ze 600 euro voor een "backlight problem" (backlight knipperde soms), terwijl er gewoon een los contactje inzat dat ik zelf kon repareren...

[ Voor 6% gewijzigd door dribbel op 24-01-2006 10:33 ]