Ik heb een stapel mp3, stuk of (gokje) 40 albums, als volgt in mappen ingedeeld: (WinXP Pro)
artiest\jaartal - album\nummer - titel.mp3
dat wordt dan dus bijvoorbeeld
Linkin Park\2003 - Metheora\13 - Numb.mp3
Deze albums zijn allemaal correct getagged met Tag & Rename.
Daarna de ID3v1 er uit geript zodat ik alleen ID3v2 info overhoudt.
Vervolgens met Cover Art Downloader alle nummer voorzien van een plaatje in de ID3v2 tag, plus het plaatje gesaved als cover.png in de map.
Als ik de zaak nu via Itunes naar mijn iPod Video stuur, komt er geen coverart, wat ik ook doe.
Verder krijg ik het ook niet voor elkaar met welk alternatief iPod sync programma dan ook, maar wat wel werkt is de demo van Anapod Explorer installeren en daar de "Update Coverart Database" functie van gebruiken. Dan geeftie overigens wel de fout dat er ongeveer 20% geen art heeft, hoewel dat wel in de ID3v2 tag zit.
Mijn vraag is dus, hoe syncen jullie je iPod, met coverart, met succes?
artiest\jaartal - album\nummer - titel.mp3
dat wordt dan dus bijvoorbeeld
Linkin Park\2003 - Metheora\13 - Numb.mp3
Deze albums zijn allemaal correct getagged met Tag & Rename.
Daarna de ID3v1 er uit geript zodat ik alleen ID3v2 info overhoudt.
Vervolgens met Cover Art Downloader alle nummer voorzien van een plaatje in de ID3v2 tag, plus het plaatje gesaved als cover.png in de map.
Als ik de zaak nu via Itunes naar mijn iPod Video stuur, komt er geen coverart, wat ik ook doe.
Verder krijg ik het ook niet voor elkaar met welk alternatief iPod sync programma dan ook, maar wat wel werkt is de demo van Anapod Explorer installeren en daar de "Update Coverart Database" functie van gebruiken. Dan geeftie overigens wel de fout dat er ongeveer 20% geen art heeft, hoewel dat wel in de ID3v2 tag zit.
Mijn vraag is dus, hoe syncen jullie je iPod, met coverart, met succes?
There is no replacement for displacement!