Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMS Vanuit het buitenland ontvangen werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Tot afgelopen vrijdag kon ik prima sms-jes ontvangen vanuit Thailand. Met verschillende mensen met 2 operators daar (Dtac, 12Call) werkte het allemaal prima. Sinds afgelopen vrijdag echter komt er geen sms meer aan op mijn telefoon (HI Abbo). Naar andere providers werkt het wel. Ik heb nog expres HI gekozen (kpn) omdat die zo'n goede ondersteuning hebben in het buitenland.

Ik heb geprobeerd de telefoon te resetten, maar dat haalt natuurlijk niks uit. Net de klantenservice gebeld. En die kunnen weer helemaal niks vertellen. Enige dat ze zeggen is dat ze alleen een contract hebben met 'TH GSM', en de andere providers ondersteunen ze niet. Dat het een half jaar lang wél werkte deden ze af met: Dan heb je geluk gehad.

Hoe kunnen ze nu een half jaar lang iets laten werken en dan nu niet begrijpen waarom het niet meer werkt? Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee wat er mis kan zijn, en hoe dit op te lossen? Ik heb al een andere SIM aangevraagd bij een andere provider, maar dat is een beetje een slechte oplossing.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com