[Outlook] Shift-del actie om te keren?

Pagina: 1
Acties:

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Heb ik net toch een fout gemaakt.. Ik zie een stuk spam in mn inbox dus ik druk op shift-del.. Waarop ineens al mijn mailtjes gewist worden :'( Heb ik toevallig natuuurlijk vandaag de gedachte gehad "Ach die mailtjes kunnen wel weg van mn server".. Dus nu heb ik er 0 over :'(

Het .pst bestand is gelocked maar nog wel 100mb groot.. Nou las ik in een ander topic dat dat komt door de ruimte allocatie. Is het nog mogelijk om mn mailtjes terug te krijgen? Ik heb outlook voor de zekerheid nog maar niet afgesloten..

Update: Ik zie net dat ik op mn PDA in mn ActiveSync map nog mailtjes heb staan.. Ik kan deze mailtjes echter niet kopieren naar een andere map.. Hoe kan ik die op mn pc krijgen, of er in ieder geval ervoor zorgen dat ik bij de volgende sync niet ook nog die mailtjes kwijtraak?

[ Voor 24% gewijzigd door insan1ty op 23-01-2006 02:16 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38

Boss

+1 Overgewaardeerd

Is er bij ActiveSync niet een manier om te kiezen dat je PDA 'de baas' moet zijn bij het synchroniseren en je PC moet overschrijven?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 16:07
De truc van shift-del is dat ze niet naar de recycle bin toegaan, dus ze zijn echt weg.

Dat de ruimte in je PST niet wordt vrijgegeven is omdat Outlook deze opnieuw zal gaan gebruiken (of je draait een defrag van je PST bestand).

Als je gebruik maakt van een exchange server, dan geldt er nog een retention periode voordat de mails echt weg zijn. Dan kun je vanuit Outlook nog de mails recoveren (of vanuit Exchange).

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
En zou dat niet lukken, gebruik dan GetDataBack om die .msg files terug te halen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2006 10:46 ]

Wauw, een sig!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:28

DDX

mbaltus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:44:
Als je gebruik maakt van een exchange server, dan geldt er nog een retention periode voordat de mails echt weg zijn. Dan kun je vanuit Outlook nog de mails recoveren (of vanuit Exchange).
is er in outlook trouwens een manier om dit in te zien ?

(ik ken alleen de optie via owa en dan options-> 'Recover Deleted Items')

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Je zou deze optie eens kunnen proberen:

http://exchange.mvps.org/setdumpster_frames.htm

Enige probleem is dat je dan outlook moet afsluiten, misschien kun je dit dan het beste doen door hem te killen, evt een kopie maken van je pst en dan outlook weer starten en kijken wat je terug kunt halen :)
Pagina: 1