Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Was mij ook opgevallen. (maar ik ben dan te lui om er zelf een topic over te beginnen
)
Great minds think alike!
Misschien worden ze gewoon door de modjes over het hoofd gezien, al eens een topicreport geprobeerd?
The devil is in the details.
Sommige topics hangen een beetje tussen beiden fora in 
Die eerste 2 kunnen idd zo naar WI, van die laatste zou ik wel willen weten waarom je die in WI zou plaatsen.
Die eerste 2 kunnen idd zo naar WI, van die laatste zou ik wel willen weten waarom je die in WI zou plaatsen.
Omdat W&I nog een relatief nieuw subforum is en alle onderwerpen die daar thuishoren vroeger in SG stonden, kan het gebeuren dat een topicstarter nog niet van het nieuwe forum op de hoogte is.
Alleen de modjes kunnen die topics verplaatsen, maar die zien ook niet altijd alles direct. Dat ze in SG blijven staan is dus niet bewust.
Je kunt de aandacht erop vestigen door een TR te plaatsen, zoals December al opmerkte.
Alleen de modjes kunnen die topics verplaatsen, maar die zien ook niet altijd alles direct. Dat ze in SG blijven staan is dus niet bewust.
Je kunt de aandacht erop vestigen door een TR te plaatsen, zoals December al opmerkte.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
OK, duidelijk 
(@smartdodo: dat 3e topic heeft zijdelings te maken met financien .. vandaar dat ik hem als voorbeeld aanhaalde)
(@smartdodo: dat 3e topic heeft zijdelings te maken met financien .. vandaar dat ik hem als voorbeeld aanhaalde)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1