Toon posts:

trage reactie opera url intype

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in opera een url intype dan duurt het ongeveer 7 sec voordat het ingetypte in de adresregel verschijnt en voordat Opera naar de betreffende site gaat.
Dit is niet altijd zo geweest maar ik weet niet hoe dit zo gekomen is!!!!!! Heb reeds al een keer een update naar een nieuwere versie gedaan maar dit heeft niet geholpen.

p.s. MS Explorer heeft her geen last van. :(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Opera al eens opnieuw geinstalleerd?
En als je naar "opties" ed gaat in Opera, gaat dat dan ook langzaam, of gaat dat wel snel?

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 22-01-2006 21:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat gaat wel normaal alleen als je in het puldown men "Top 10" selecteerd dan duurt het weer ff voordat het lijstje zichtbaar wordt!!!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Gaat het laden van de geschiedenis ook traag? Zo ja, helpt het wissen van de geschiedenis?

public void ik()

Verwijderd

Inderdaad de history leegmaken.

Opera onthoudt echt alles dat je intypt en na verloop van tijd heeft hij zelf last met het bewerken van die lange lijst.

Verwijderd

Topicstarter
Heb Opera compleet geuninstalled en opnieuw er op gezet en alles werkt weer perfect alleen al mijn nieuwsstromen zijn weg :( (gelukkig wel even mijn favo's opgeslagen) nu ik dit type bedenk ik me dat dat het wel eens geweest zou kunnen zijn! Ik had ongeveer zes a zevenhonderd nieuwsstromen staan en misschien is dat het geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 22:01 ]

Pagina: 1