Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

goedkopere en goed voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 14:04
halo ik ben aan het kijken voor een voeding voor rond de 40 euro.
wat ik nu heb is een xgear 400 watt maar die is niet erg regelmatig heb ik het idee.
toen ik rond keek zag ik verschillende dingen.
soms heb je voedingen van 40 euro en die zijn 380 watt en voor het zelfde geld zie je ook 650's
wat is dan beter en ik wil eigenlijk niet lager dan 400 watt want dan heb ik het gevoel dat ik er op achteruit ga of iemand moet me kunnen overtuigen dat het niet uitmaakt. alsiemand een leuk 2dehandsje voor me heeft vind ik het ook goed.

ik wil gewoon af van de melding: nvidia sentinel heeft te weinig stroom gevonden en daarom de gpu prestaties naar beneden geschroefd om veilig te kunnen bliijven werken.(of zoiets) deze melding komt al minder vaak nu ik een musketeer heb en de fans bij opstarten zachter zet.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Voedingen van 650 watt voor 40 euro.. Dan kom je meteen uit op een Sweex voeding wat dus gewoon bagger is.

Koop een goede A-merk voeding van 450 Watt en je zit gewoon goed. :)
Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 (beetje onoverzichtelijk, maar er staan wel reviews onderaan de startpost)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
bij goedkope voedingen is het vermelde wattage vaak het piek iets dat ze vaak maar erg kort kunnen leveren.

het zou ook helpen als je eens zou zeggen wat voor hardware je in die PC hebt en wat de specs zijn van die xgear voeding want ik heb er nog nooit vna gehoord dus ik weet niet of het kwaliteit is of prul..
wat het kan best zijn dat een goede 380 watt voeding beter zal zijn dan die xgear.,

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Voedingen horen niet in CM, tenzij je ze gaat modden (iig de behuizing; als je de electronica zou willen modden moet je in EL zijn), maar in OH (Overige Hardware). De vraag die je nu stelt kan daar prima in Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 gesteld worden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.