Toon posts:

teamspeak connectie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 2.894 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een eigen teamspeak server te hosten, wat al aardig lukt. Ik heb TS Server gedownload en een server aangemaakt enz. Nu probeerde ik op mijn eigen TS server te komen wat uiteindelijk lukte, namelijk door mijn interne ip in te voeren met het poortnummer. We zitten namelijk op een netwerk met 2pcs. Maar het connecten door mensen buiten het netwerk wil niet lukken. Ik weet dat het moet met het externe ip, maar wanneer ze het invoeren krijgen ze toch een error :(

No reply from server
Maybe the server is offline
or maybe teamspeak is not running on it

Wie heeft een oplossing voor het proleem, in de TS faq op de TS site kon ik het niet vinden iig.

En dan het andere probleem... Nu heb ik dus mijn eigen server aangemaakt waar ik zelf iig al in kan, maar ik kan mensen niet kicken, dus ik ben geen admin wat ik wel zou moeten wezen. Ik kon iig niet mijn broerjte kicken oid toen die in de server zat. (die kon dat omdat die op het netwerk zit met de andere pc) Hoe kan dit, ik hoop dat iemand het weet :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laat me raden; dit heb je nog niet doorgelezen?

Het Grote Poortmappingsverhaal :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het doorgelezen, maar wat wil je er mee duidelijk maken :? Ik ben niet zo pr0 als jij, ik snap dit niet zo goed!!

EDIT:
Ok, ik begrijp nu dus, aangezien ik een alcatel modem heb, dat het modem/router niet weet naar welke pc het inkomende verkeer moet. Ff kijken hoe ik kan instellen dat het naar de goeie pc gaat :)

Ik heb dus wel poort 8767 udp geforward hoor!!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 20:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb meer fora gelezen en heb dit gevonden. Ik moest kijken met promt (cmd) op command netstat -an, en het blijkft dat geen van mijn udp poorten luisteren.

http://img27.imageshack.us/img27/6165/cmd2hw.jpg

Hoe krijg ik ze wel aan het luisteren?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:46:
Ok, ik heb meer fora gelezen en heb dit gevonden. Ik moest kijken met promt (cmd) op command netstat -an, en het blijkft dat geen van mijn udp poorten luisteren.

http://img27.imageshack.us/img27/6165/cmd2hw.jpg

Hoe krijg ik ze wel aan het luisteren?
Hoe kom je erbij dat ze niet luisteren? Het feit dat ze daar tussen staan betekent toch echt dat hij luistert :)

offtopic:
alt+printscreen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik las het later ook nog, tja ik ben lerende..

Maar kan iemand me ook vertellen wrom mijn Teamspeak server niet kan worden gejoint door mensen buiten het netwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Ok geweldig, me ts server doet het. Moest bij outside ip me eigen ip invoeren in routerconfig. Maar op een of andere fiets ben ik geen admin van me eigen server xD hoe kan dit?
Pagina: 1