Grabit: Error 480 authentication required

Pagina: 1
Acties:
  • 2.922 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik heb een probleem met Grabit

Ik ben bezig met het downloaden van een bestand dat bestaat uit verschillende .rar files. Ik maak hiervoor gebruik van Grabit.

Ik kan juist 2 downloads tegelijkertijd laten draaien, ook al biedt het programma de mogellijkheid voor 8.

Zet ik de overige 6 aan dan krijg ik dus dit te zien:

>Connecting to news.scarlet.be
>Grabbing articles
>Disconnecting

Kijk ik dan bij m'n lijst van te downloaden staat er: Error 480: Authentication required

Niet dat dit echt een groot probleem is, maar het zou tof zijn dat hij kon downloaden met 8 tegellijk gaat het 4 * zo snel nl....

Het is geen probleem met de service van grabit zelf, want ik heb het al langer dan vandaag nl, maar nu wil ik er eens een oplossing voor weten (of misschien is er die niet)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Staat je provider toe dat je met acht lijntjes gaat downloaden? (Ik vermoed van niet, vandaar deze vraag.)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je mag van scarlet dus maximaal met 2 lijnen tegelijk downloaden.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik begrijp dan niet goed hoe scarlet dit kan blokkeren? Waar zou je dit kunnen nakijken?

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Scarlet kan op hun nieuwsserver gewoon instellen dat jouw pc niet meer dan 2 connecties mag maken...

En meer lijntjes is lang niet altijd meer snelheid: in dat geval zou ik 4x zo snel kunnen downloaden als mijn ADSL abbo toelaat, en daarmee 2x zo snel als de maximum snelheid van ADSL1 :D

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

bibawa schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:43:
Ik begrijp dan niet goed hoe scarlet dit kan blokkeren? Waar zou je dit kunnen nakijken?
dit vond ik op google:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread/t-55952.html
2 threads, max 30kb/s per thread

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1