Damn, dit is een moeilijke. Zelfs al zou je First Posts misbruiken dan nog zie ik niet waarom deze is gegeven. Ik heb er een +1 van gemaakt (+1 gemodereerd om precies te zijn).
Wel grappig dat mijn modaccountje erbij staat

(alleen te laat blijkbaar).
Betreffende de inhoud van de posting: het is an sich een mooie vraag, maar nogal onlogisch. Iets wat zwart is wordt niet vanzelf warmer. Alles wordt pas warmer als er warmte wordt toegevoegd. Dat het moederbord warmer wordt omdat het zwart is kan gewoon absoluut niet. Kleur heeft alleen invloed op opname en afgifte van warmte (en zwart absorbeert het beste (daarom is zwart ook zwart). Een zwart mobo koelt dus in principe iets sneller af (maar dat effect zal niet meetbaar zijn).
Betreffende de moderatie: De vraag is terecht maar overbodig (het woord dom gebruik ik bewust niet). Qua niveau zou het een 0 of 1 moeten zijn, dus stond íe wel goed, alleen was de tag verkeerd. Misschien een pulldown-syndroom fout dat vaker voorkomt.

(pulldownsyndroom = moderatie uitdelen en dan naar beneden willen scrollen met scrollmuis of zo en dan de moderatie-lijst naar beneden laten gaan ipv de pagina. Komt in de beste families voor

)